In vederea inscrierii la examen cadidaţii persoane fizice sunt obligate să indeplinească cumulativ urmatoarele condiţii:a) să fie licenţiaţi ai unei facultăţi cu profil economic;b) să aibă o experienţă de minimum 5 ani dupa obţinerea licenţei în una dintre următoarele activităţi:- elaborarea,avizarea,aprobarea sau aplicarea legislaţiei fiscale,- servicii de administrare a legislatiei fiscale,- elaborarea şi aplicarea reglementărilor contabile- activitatea financiar-contabilă;c) să nu aibă antecedente penale;d) să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
Dosarul de înscriere se depune sau se transmite prin servicii poştale cu confirmare de primire, la Camera Consultanţilor Fiscali, şi va conţine documentele :a) cererea de înscriere la examenb) curriculum vitae;c) diploma de studii superioare, în copie legalizată, precum şi copii legalizate ale actelor doveditoare, în cazul schimbării numelui;d) carnetul de muncă, în copie certificată de angajator sau în copie legalizată, după caz, adeverinţă eliberată de angajator, adrese eliberate de asociaţiile profesionale din care fac parte, în cazul profesiilor liberale;e) actul de identitate, în copie;f) certificatul de cazier judiciarg) certificatul de cazier fiscal;h) adeverinţă medicală eliberată de medicul de familie sau de instituţia medicală la care este înregistrat;i) trei fotografii 2/3
La depunerea documentelor candidatul plăteste in contul Camerei Consultanţilor Fiscali taxa pentru înscrierea la examen.Nivelul taxei se stabileşte prin hotararea Consiliului superior al Camerei Consultanţilor Fiscali. . .