Ghidul Serviciilor
Camera Deputatilor
inapoi la firma 3743 vizite
Poza Centrul de informare a cetateanului
Foto

Activitatea centrului de informare a cetăţeanului

 

Centrul de Informare a Cetăţeanului - Registratura are următoarele atribuţii principale, potrivit art. 58 din Regulamentul de organizare şi funcţionare al Serviciilor Camerei Deputaţilor:

  • primeşte, înregistrează şi asigură activitatea de soluţionare a petiţiilor adresate Camerei Deputatilor, primite electronic sau prin registratură;
  • întocmeşte şi redactează adresele de îndrumare a petiţiilor, în funcţie de obiectul acestora, către comisiile parlamentare, structurile de specialitate ale Camerei Deputaţilor ori către autorităţile şi instituţiile publice care au ca atribuţii rezolvarea problemelor sesizate, precum şi comunicările către petent;
  • întocmeşte evidenţa oficială a tuturor aspectelor rezultate din petiţii şi audienţe, precum şi a răspunsurilor autorităţilor abilitate de lege pentru soluţionare, materializată în Registrul unic pentru evidenţa petiţiilor;
  • urmăreşte modul de soluţionare al petiţiilor, precum şi respectarea termenului de soluţionare;
  • alcătuieşte şi actualizează baza de date în sistemul centralizat de urmărire a soluţionării petiţiilor;
  • întocmeşte rapoarte periodice cu privire la soluţionarea petiţiilor, prezentându-le conducerii instituţiei;
  • asigură păstrarea documentelor primite, în conformitate cu prevederile legislaţiei în vigoare;
  • audiează cetăţenii care se prezintă la Biroul de audienţe;
  • primeşte şi înregistrează corespondenţa sosită prin curier, prin poşta specială şi civilă, de la autorităţi şi instituţii publice, de la persoane juridice şi de la persoane fizice;
  • înregistrează şi predă, pe baza de condică, corespondenţa adresată Preşedintelui Camerei Deputaţilor şi deputaţilor, precum şi pentru serviciile Camerei Deputaţilor;
  • primeşte de la serviciile Camerei Deputaţilor corespondenţa, pe baza unei condici de predare-primire, pentru a fi expediată prin poşta specială sau civilă, conform normelor tehnice privind împachetarea, coletarea şi transportul, mânuirea şi distribuirea acestora; asigură predarea telegramelor, coletelor, notelor telefonice, adresate membrilor Biroului permanent, deputaţilor, secretarului general sau serviciilor Camerei Deputaţilor, tinând seama de urgenţa acestora; ţine evidenţa adreselor poştale ale autorităţilor şi instituţiilor publice;
  • efectuează operaţiuni de gestiune privind corespondenţa civilă.
  • Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
    Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2024
    Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.