Parcul auto intern depaseste 150 de microbuze majoritatea fiind Mercedes-Benz Sprinter 413 CDI, Mercedes Benz ''Cibro'', Isuzu Turquoise si Iveco Daily.
Urmarind tendinta pietei de microbuze, compania si-a deschis propria divizie de carosare a vanurilor in microbuze, CDI Eurotrans XXI S.R.L. - carosier Mercedes ''Cibro'', prima firma din Romania autorizata sa faca asemenea transformari.
In paralel cu dezvoltarea transportului intern si a diviziei de carosare, a fost construita o autogara proprie in Bucuresti, de unde pleaca toate microbuzele CDI.
Societatea are construite birouri in cladirea din Sos.Electronicii, nr. 48, sector 2, in suprafata de 1200 mp si un teren de 16800 mp. Compania detine in prezent si o statie I.T.P, pentru ca numarul masinilor este foarte mare si 2 autogari la standarde europene.
Proiectele de viitor se refera la dezvoltarea unui serviciu de mesagerie rapida, infiintarea unei companii de taximetrie, astfel incat clientul sa poata beneficia de un serviciu complet, fiindu-i asigurat transportul chiar pana in fata casei. Societatea s-a lansat in diversificarea serviciilor, de curand deschizand scoala de soferi si tractari auto.
Avem in vedere deschiderea unei scoli de atestare profesionala pentru soferi, si datorita numarului mare de conducatori auto angajati. Autocarele nu sunt o solutie pentru intern, chiar daca implica transportul unui volum aproape dublu de calatori, transportul intern nu se poate face in mod profesionist si asta din cauza infrastructurii rutiere, care in foarte multe situatii, poate pune probleme masinilor mari.
Astfel pentru a mentine intervalele de timp de acum si a fi cat mai eficienti, trebuie sa ai un anumit flux de calatori. In afara de asta calatorii sunt obisnuiti sa plece repede. O problema care nu mai depinde de firma de transport este calitatea mai putin buna a drumurilor, care in unele zone, determina circulatia sub viteza legala, implicand posibile intarzieri. Din fericire insa, chiar si asa, nu s-au inregistrat cazuri in care masinile sa ajunga cu intarzieri la destinatie.
Societatea este certificata ISO si este auditata in continuare pe acest sistem. Incepand din anul 2008 am introdus pe majoritatea curselor interne un sistem de eliberare bilete pentru calatori electronic, folosind echipamente de calcul mobile, ce ne-au permis sa realizam o imbunatatire a serviciilor oferite calatorilor prin garantarea pretului pentru distanta parcursa, o crestere a satisfactiei clientilor, si nu in ultimul rand prevenirea scurgerilor de bani corelata cu o crestere a incasarilor.
In aceasi masura de modernizare si optimizare a operatiunilor interne, suntem in faza de introducere a unui sistem de emitere electronica foilor de parcurs, iar impreuna cu sistemul de raportare a pozitiei masinilor ne vor ajuta la un management corect si precis al parcului auto si a cheltuielilor si veniturilor.