Ghidul Serviciilor
Atelier Advertising & Consulting Certificari Iso Bucuresti
inapoi la firma 312 vizite
Poza Certificare ISO
Foto

ISO 22000 (HACCP) Siguranţa Alimentelor este un standard internaţional, elaborat pentru a asigura securitatea lanţurilor alimentare pe plan mondial şi care cuprinde principiile HACCP (Analiza Riscurilor şi Punctele Critice de Control). BENEFICIILE IMPLEMENTARII UNUI SISTEM ISO 22000 – SISTEM DE MANAGEMENT AL SIGURANTEI ALIMENTULUI • Cresterea increderii clientilor pentru produsele oferite ; • Ajuta companiile din industria alimentara sa devina competitive pe piata internationala; • Imbunatatirea continua a practicilor referitoare la siguranta alimentului; • Recunoasterea oficiala a capabilitatii organizatiei de a produce/ distribui / comercializa alimente sigure pentru consumatori; • Calificarea ca si furnizor al marilor producatori / retele comerciale; • Mai buna comunicarea cu autoritatile (ANPC, ANSVSA, DSP); • Asigurarea conformarii la legislatia in vigoare; • O mai buna imagine in piata si avantaj concurential; • Reduce drastic posibilitatea aparitiei accidentelor care pot duce la contaminarea produselor; • Pe termen lung scad costurile legate de pierderile de materie prima si rechemarea produselor din piata . ETAPE CONSULTANTA ISO22000 (HACCP) SIGURANTA ALIMENTULUI. Etapele procesului de consultanta: • Initiere proces - Discutii preliminare; • Semnare contract consultanta; • Analiza de diagnoza initiala. Obiectivele urmarite in timpul analizei de diagnoza sunt: • Identificarea sistemului real de lucru si compararea acestuia cu cerintele standardului de referinta; • Identificarea elementelor tehnico-organizatorice si a practicilor curente care pot constitui baza viitorului sistem al calitatii; • Identificarea situatiilor neconforme fata de cerintele standardului de referinta; • Identificarea punctelor critice ale fluxului de activitati, care pot provoca intirzieri, deficiente, etc. si deci implicit costuri suplimentare; • Resursele umane si materiale existente; • Sistemele de inregistrari si evidenta existente. Proiectarea sistemului Proiectarea sistemului de management se efectueaza in baza Raportului de Evaluare elaborat in urma auditului de diagnoza. In aceasta etapa sunt identificate metodele si mijloacele necesare pentru satisfacerea cerintelor de managementul definite in standardul de referinta, este stabilita structura documentatiei sistemului ce urmeaza a fi implementat si este stabilit un plan de actiune pentru desfasurarea etapelor viitoare a programului de consultanta. Instruirea echipei manageriale Pentru a asigura succesul actiunilor viitoare o foarte mare importanta o are constientizarea intregului personal, dar mai ales a personalului de management) al clientului. In acest scop organizam unui curs -seminar de constientizare pentru echipa manageriala, cu urmatoarea tematica: • Calitate: concept si evolutie; • Standarde in domeniul calitatii ISO seria 9000; • Acreditare si certificare; • Organizarea sistemului calitatii; • Documentatia sistemului de management al calitatii ; • Costurile calitatii. Elaborararea documentatiei sistemului de management al calitatii Implementarea sistemului calitatii proiectat Etapa de implementare de catre client, sub indrumarea consultantului, a sistemului calitatii definit de catre documentele elaborate in etapa anterioara, va cuprinde urmatoarele activitati: • Efectuarea de audituri interne sub indrumarea consultantului pentru depistarea neconformitatilor sau problemelor de implementare aparute; • Workshop-uri pentru analizarea neconformitatilor si stabilirea actiunilor corective si preventive. Auditare finala - audit pre-certificare In aceasta etapa consultantul efectueaza un audit al sistemului calitatii implementat, asset audit fiind limitat strict la cerintele standardului de referinta. Auditul se va finaliza cu un numar de Rapoarte de neconformitate si cu un raport de recomandari finale. In acelasi timp consultantul poate recomanda mai multe organisme de certificare cu care intretine relatii de colaborare si poate asigura asistenta necesara pe toata durata certificarii. Certificare Contactarea si selectarea organismului de certificare. Acordarea de asistenta la auditul de certificare.

Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2024
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.