Acest tip de contract de servicii este aplicabil in general clientilor unde timpul pana la rezolvarea problemelor nu este extrem de criticContractul presupune:
Asistenta tehnica si service la sediul Beneficiarului.
Depanarea si repararea pieselor si subansamblelor defecte ce permit acest lucru.
Inlocuirea pieselor de schimb ce nu pot fi reparate.
O revizie tehnica lunara a echipamentelor pentru asigurarea functionarii in parametrii optimi si preintampinarea problemelor in functionare.
Un numar nelimitat de solicitari sesizari.
Timp de raspuns la solicitare de maxim 8 ore in zona Galati/Braila si 24 ore in afara acestor zone.
Costul materialelor consumabilelor precum si al pieselor de schimb cu sau fara caracter consumabil nu este inclus in tariful lunar si se factureaza separat.
Reducere la consumabile si piese de schimb in perioada contractului.
Garantie extinsa la 24 de luni - in cazul in care contractul se face in primul an de la cumpararea echipamentului.
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.