SICO Resurse Umane este un subsistem al lui SICO si are ca principală funcţiune evidenta si managementului resurselor umane ale unei societăţi sau instituţii
El acoperă toată aria informaţională privind studiul, evidenţa, utilizarea şi managementul forţei de muncă. Sunt informatizate complet activităţile de personal, organizare, normare, salarizare, financiar-contabilite, statistică, raportări externe ş.a. legate de resursele umane.
SICO - Resurse Umane este o aplicaţie integrată având două componente principale :
-Resurse Umane
-Salarizare
Alături de acestea, aplicaţia mai include un modul de Administrare, pentru funcţiuni de reglementare, mentenanţă şi întreţinere a datelor.
-Componenta de Resurse Umane permite întreţinerea datelor de configurare, organizarea şi funcţionare a companiei legate de resursele umane : activitati, subunitati, formatii, compartimente, locuri de munca, meserii si profesii, functii si posturi, obiective, norme de muncă, date de personal ş.a.
-Componenta de Salarizare permite întreţinerea datelor cu care se realizează funcţiunile de salarizare : pontaje, manopera, avansuri, indemnizaţii din asigurări (concedii medicale din fondul de risc/ bugetul asigurărilor sociale ş.a.), concedii de odihnă, lichidări în lună, gratuităţi, prime, omisiuni, alte drepturi băneşti, reţineri financiare ş.a.