Servicii de Administrare Completa (Contabilitate + Casierie + Tehnic)
Acest pachet cuprinde:
- Intocmirea listelor de plata in conformitate cu prevederile legale
- intocmirea Registrului de casa
- plata facturilor catre furnizorii de utilitati si prestatorii de servicii
- realizarea si actualizarea Registrelor de Evidenta Fond Rulment si Fond Reparatii in conformitate cu prevedereile legii
- depunerea declaratiilor fiscale pentru angajati necesare la Administraţia financiară de care apartine asociatia.
- monitorizarea si actualizarea modificarilor ce vor surveni in cadrul Legislatiei in vigoare
- incasarea cotelor de intretinere aferente fiecarei unitati locative
- preluarea sesizarilor venite din parte proprietarilor
- distribuirea formularelor tipizate specifice activitatii administrative
- afisarea listelor de intretinere
- activitati de verificare periodica a starii subsolului
- verificarea functionarii corespunzatoare a instalatiilor electrice de pe partile comune
- aprovizionarea cu materiale pentru curateine si consumabile
- declaratia 112, revisal
- acces online pentru proprietari
Pretul variaza in functie de numarul de un unitati lovative, incepand cu 14.5 lei/ap/luna (pentru 60-90 unitati locative)Pentru o ofertă personalizată nu ezita?i să ne contacta?i 0735885704