Sala Ballroom City Plaza, situata la mezaninul corpului nou, cu o suprafata de 300mp, capacitate maxima de 250persoane si un foaier de 120mp, este recomandata atat pentru organizarea de business events: conferinte, congrese, cocktail-uri, prezentari diverse sau manifestari expozitionale dar si pentru evenimente cu caracter personal: nunti, aniversari, banchete.
Sala Beijing, situata la etajul V al hotelului, cu o suprafata de 80mp, capacitate maxima de 80 persoane, reprezinta cadrul ideal pentru derularea unei conferinte de presa, a unei prezentari sau lansari de produs/ sau serviciu.
Sala Venezia, situata la etajul V al hotelului, cu o suprafata totala de 50mp, capacitate maxima de 50 persoane, poate fi folosita pentru sesiuni de training, interviuri de angajare, congrese, intalniri anuale, etc.
Sala Beijing & Venezia, cele doua sali sunt separate prin pereti amovibili si permit diverse tipuri de aranjare, in functie de specificul fiecarui eveniment. La nevoie cele doua sali pot forma o singura entitate, cu o capacitate maxima de 130 persoane.
Sala Executive, situata la etajul I, este potrivita pentru organizarea de intalniri, mese privte sau interviuri de pana la 6 persoane, oferind acces la internet si telefon cu linie interna.
Business Center City Plaza****, situat la etajul IV, pune la dispozitia doritorilor un birou cu toate facilitatile necesare: computer, copiator, imprimanta, DVD player, TV, acces internet.
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.