Ghidul Serviciilor
Clinica Hyperion
inapoi la firma 432 vizite
Poza Ginecologie
Foto
Foto
Foto

Metode de screening oncologic genital (col uterin)  1.      Metode citologice (test Babes – Papanicolau)2.      Metode non-citologice.        A.    a. Tehnici de utilizare a colului (inspectia vizuala directa)             b. Aparatura speciala colposcop.       Colposcopia      Obiectivele examenului colposcopic:1. Diagnosticul leziunilor cervicale intraepiteliale preinvazive (inclusiv diagnosticul leziunilor subclinice HPV)2. Diagnostic precoce al cancerului de col3. Diagnosticul si urmarirea evolutiei inflamatiei colului4. Controlul si urmarirea tratamentelor aplicate5. Diagnosticul functional6. Caza de cercetare.   B. Testarea HPV DNA – determinarea a 37-a  tulpini virale Palpillona.  C. Preventia primara a HPV prin vaccinare. Colposcopia   {flv}papa{/flv}

 Examen efectuat in scopul observarii foarte precise a vaginului si a colului uterin, colposcopia permite punerea in evidenta a leziunilor de origine virala sau a altor tipuri de leziuni, numite displazii. Acestea pot, la fel de bine sa regreseze natural sau sa evolueze lent(8-15 ani).  Acestea sunt in general puse in evidenta de catre un frotiu de depistare.     Efectele secundare controlului colposcopic. Colposcopia, practicata ca unic examen, nu este insotita de nici un efect secundar. Colul uterin, fiind mai putin sensibil, prelevarile, daca au loc, nu sunt dureroase.De retinut, cea mai buna perioada pentru realizarea unei colposcopii este intre a 8-a si a 14-a zi, numerate incepand cu prima zi a menstruatiei.Colposcopia poate fi practicata in timpul sarcinii fara riscuri, atat pentru mama cat si pentru fat.Rezultatele examenului colposcopic sunt cunoscute imediat si discutate de medic in prezenta pacientei.  In caz de biopsie , acestea se pot afla dupa doua saptamani.      

Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2024
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.