*evolution produs Clock Hotel Software, include unele din cel mai raspandite funcţionalităţi de program hotel management, acoperind toate aspectele operaţiunilor zilnice şi de management. Doteaza personalul dumneavoastră cu un instrument puternic pentru a creşte eficienţa operaţiunilor şi de a îmbunătăţi serviciile, menţinând în acelaşi timp simplitatea exclusivă, flexibilitatea şi comoditatea.
?Rezervari, grupuri, rooming list, depozite, confirmari şi anulari,camere in partaj , instrucţiuni de rutare, upgrade-uri cameră
?Check-in, check-out, alocare cameră, mesaje oaspeti, apel de trezire, locare, instrucţiuni housekeeping
?Informaţii de contact complete, detaliat istoria clienţilor - (venituri şi detalii statistice), asistent informatii rezervari (rate, preferinţe, tratament special (VIP), instrucţiuni departamentale, detaliile de plată)
?Postari servicii suplimentare, corecţii şi ajustări usor de realizat, forme flexibile de factură, facturare de grup, gestionarea depozitelor colectate şi metodelor de plată.
?Disponibilitate camere şi preţuri (asistent vanzari), multiple planuri de camere .
?Managementul disponibilitatii de resurse multiple, resurse suplimentare sau activităţi rezervate separat sau împreună cu camere.
?Lista in mai multe monede a creanţelor restante, rapoarte anuale, înregistrarea platilor, divizarea şi potrivirea lor
?Logare completa, peste 150 drepturi de utilizator , rapoarte probleme
?Program de rate puternic (sezoane, reduceri, suplimente, mese), clienţi, stabilirea preturilor de camere si apartamente bazate pe rata, peste 75 de parametri de scripturi automate de modificare a ratei, restricţiile rate (deschis / inchis, durata şederii, inchis pentru sosire, min / max clienti , nivele inchise automat)
?Peste 200 de rapoarte standard, urmarirea de KPI (indicatori de performanţă cheie) standard , Infomatic ? centru internet rapoarte.
?Scenariul prognoză de ocupare, pozitia rezervarii , prognozarea veniturilor, Statistica dupa segmentele de piaţă, surse, profile, naţiuni, etc
?Blocare camere, programe housekeeping, instrucţiuni speciale
?Sarcini de lucru, memento-uri, mesaje, scurtături pentru rezervările importante sau profile, specificaţii eveniment
?Bază de date unică, grupuri de venituri şi structura de segmente de piata unificate, vanzari incrucisate , baza de date profile unica pentru toate proprietăţile
?Rate in valută multipla şi postari, depozite, facturi, plăţi şi creanţe în conturi (AR)
?Suporta mai multe tipuri de vânzări şi politici de impozitare a taxelor pentru consumatori (de exemplu, diferite rate ale impozitului pe elemente diferite, rate diferite de impozitare pentru export şi vânzările pe piaţa internă, impozitele pe bunuri de consum specifice, politicile fiscale diferite în funcţie de ţara de înregistrare în mediul CRS)
?Tipizate multi-lingvistice client (facturi şi confirmări), interfata utilizator multi-lingvistica şi rapoarte
?Configurări, personalizarea listelor şi fluxurilor de lucru, ecran personalizat - câmpurile vizuale şi câmpuri obligatorii
?Interfaţă cu software-ul de contabilitate, financiar sau ERP.
?Integrarea cu tehnologiile de hotel printr-un număr mare de interfeţe - (centrale telefonice, TV interactiv, încuietori electronice, BMS, POS, facturare prin internet, imprimante fiscale, etc)
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.