Ghidul Serviciilor
Consiliul National Al Intreprinderilor Mici Si Mijlocii Din Romania
inapoi la firma 2223 vizite
Poza De ce membru CNIPMMR?
Foto

In noul inceput de mileniu in care se incearca, pe plan mondial, globalizarea economica, si in plan national atingerea unei economii de piata demne de reusita integrarii Romaniei in structurile europene, societatile comerciale romanesti, alcatuite in proportie de peste 95% din IMM-uri, trebuie sa se adapteze rapid ritmului galopant al noilor cerinte europene. 

 

De ce membru CNIPMMR?

Pentru ca reusita firmei Dumneavoastra, depinde de accesul prompt la informatie, consultanta specializata, pregatirea personalului si a conducerii, sustinerea intereselor firmei, pe care CNIPMMR poate sa vi-l ofere in cel mai scurt timp posibil.  

 

Cine poate deveni membru al CNIPMMR? MEMBRI

 

MEMBRI ASOCIATI

 

MEMBRI SUSTINATORI

 

 Care sunt drepturile membrilor?

 Care sunt obligatiile membrilor?

 Cum puteti deveni membru CNIPMMR? Completati o adeziune;Achitati o taxa de inscriere si o cotizatie lunara, in functie de numarul de angajati, dupa cum urmeaza:Categoria societatiicomercialeTaxa de inscriereCotizatia lunaraMicrointreprinderi(pana la 9 angajati)30 RON10 RON Intreprinderi Mici(10 - 49 angajati)50 RON 10 RON Intreprinderi Mijlocii(50 - 249 angajati)100 RON 10 RONAsociatii, CLIMM, PIMM, filiale cu personalitate juridica250 RON 5 RON x (nr. de membri)Aceste taxe sunt valabile pana la 31 decembrie 2010 numai la sediul central CNIPMMR din Bucuresti, fiecare structura teritoriala are propriul nivel de taxe.  Unde trebuie sa va adresati?

Filialelor noastre din teritoriu (pentru date de contact accesati pagina de filiale).Pentru informatii suplimentare contactati-ne la telefon 021-312.68.93, pe fax la 021-312.66.08 sau pe e-mail la office@cnipmmr.ro.

Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2024
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.