Acest curs se adreseaza celor care, in discutiile cu clientii, fac eforturi de a afla detaliile necesare derularii activitatii profesionale (ex: avocat – client) si care totdata, se confrunta cu riscul preluarii unor date neadevarate sau incomplete de la acestia.Participantii vor invata tehnici avansate de interogare, elicitare si cum sa utilizeze Metoda R.E.A.D. din body language.Structura cursului include si exercitii de integrare a celor trei metode, in scopul obtinerii de la interlocutori a informatiilor necesare, complete si pentru verificarea/evaluarea sinceritatii cu care comunica acestia.
ObiectiveLa sfarsitul cursului participantii vor cunoaste:
Structura1. Tehnici avansate de interogare
- caracteristicile interogatoriului; - reguli tactice; - strategii de interogare – tipurile de interogatorii; - echipa de interogare;
2. Tehnici de elicitareElicitarea - este o tehnica utilizata legal, pentru a aduna informatii intr-un mod discret. Este o conversatie cu un scop precis: sa colectezi acele informatii de care ai nevoie, care nu sunt disponibile imediat si public dar, fara a ridica suspiciuni interlocutorului, ca discutia a fost dirijata in acest sens (adica tinta este determinata sa furnizeze informatiile vizate, fara sa isi dea seama ca face acest lucru). Conditii si forme de realizare a elicitarii:- conjuncturala;- planificata;- permanentizata;- realizata de o singura persoana;- realizata in echipa;- in cadrul activitatilor zilnice;- in cadrul exploatarii stimulate.Cum se procedeaza - proceduri si recomandari;De ce functioneaza elicitarea si cum putem devia incercarile de elicitare;
3. Body language - Metoda R.E.A.D.R – revizie (examinare) – obiective de atins;E – evaluare - harta mentala;- instrumente de analiza;- emisfericitatea cerebrala;- psihogeografia;- paradigma OCEAN.- canale senzoriale;- gesturi si posturi caracteristice canalelor senzoriale.A – analiza - ce e normal intr-o anumita cultura si similaritatile intre indivizi?- analiza gesturilor cu tigara.- imaginea holistica asupra persoanei analizate: crearea de ipoteze;- Valori, atitudini, comportamente.D – decizie - folosirea limbajului non-verbal pentru a convinge;- folosirea limbajului non-verbal pentru identificarea minciunii.
4. Utilizarea simultana si folosirea integrata a celor trei metodeCum se procedeaza pentru - a obtine informatiile pe care le doresti;- a sesiza daca interlocutorul te minte.
Durata
Pentru inscrieri si informatii despre programele 360Solutions un consultant CODECS va sta la dispozitie la sediul din str. Agricultori, nr. 37-39, la telefon: 021.252.51.82/ 3/ 4 sau e-mail: training@codecs.ro; sales@codecs.ro