Scopul principal al programului este acela de a dezvolta abilitati si cunostinte relevante pentru manageri, astfel incat acestia sa se implice activ in proiectarea si imbunatatirea proceselor din organizatie si sa creeze valoare pentru grupurile interesate.
Tematica studiata in cadrul acestui program este cunoscuta in mod traditional ca managementul operatiunilor; cu toate acestea, programul trateaza organizatia ca un set de procese de afaceri, mai degraba decat o colectie de functii, si subliniaza necesitatea de integrare cross-functionala.
Nucleul oricarei intreprinderi este setul de procese care trebuie sa aiba loc pentru a furniza bunuri si servicii care aduc valoare pentru clienti si alte grupuri interesate. Pentru a proiecta in mod eficient si pentru a gestiona operatiunile este necesara o apreciere a importantei lor strategice, o intelegere a factorilor uman si tehnic care au impact asupra eficientei lor, si stapanirea unor tehnici analitice adecvate. In acest program, conceptele si principiile sunt redate folosind studii de caz care acopera toate sectoarele economiei: public sau privat, companii mari sau mici , de fabricatie sau bazate pe servicii, si veti avea oportunitatea de a aplica aceste concepte in propriul context organizational.
Obiectivele principale ale cursului:
o De a evidentia importanta unei proiectari eficiente a proceselor si operatiunilor in cadrul organizatiilor, precum si a potentialului pentru obtinerea unui avantaj competitiv oferit de existenta unui sistem eficient de management al operatiunilor
o De a examina rolul tehnologiei in realizarea prin intermediul proceselor organizationale a unei valori adaugate clientilor
o De a dezvolta participantilor abilitatile si cunostintele necesare proiectarii unor procese/ operatiuni eficiente la nivel departamental sau organizational
o De a furniza participantilor concepte, instrumente, tehnici si modele pentru a efectua o analiza critica a operatiunilor unei organizatii si a managementului acestor operatiuni