Cursul este destinat managerilor sau proprietarilor de procese din conducerea executiva, sefilor de departamente - care au sarcina de a mentine performantele proceselor in care sunt implicati si de a veghea la ameliorarea lor continua, colaboratorilor in situatia de a conduce un proiect pe termen scurt, pentru a aprecia daca LSS este recomandabila, expertilor sau specialistilor din procese invitati sa participe in cadrul sesiunilor de rezolvare a problemelor si de ameliorare a performantelor proceselor din cadrul departamentelor lor.
CONTINUTUL CURSULUI
Tematica este in principal abordata prin simularea unui proces tranzactional, expunerile teoretice fiind ilustrate cu aplicarea imediata in practica. Procesul pe care se face simularea include rolurile traditionale din orice organizatie, incepand cu registratura si trecand prin operational, comercial, marketing, contabilitate, financiar, cu fisa postului si cu clienti care cumpara servicii. Simularea are loc in mai multe etape, pornind de la situatia de baza si ameliorand treptat sau reproiectand complet procesul, pana la o performanta apropiata de nivelul maxim, cu evidentierea de fiecare data a legaturii dintre nivelul sigma si implicatiile financiare.
Principalele activitati din cadrul simularii procesului tranzactional sunt:
- Imbunatarirea continua - Cele 5 principii de baza - Activitati cu valoare adaugata / Activitati fara valoare adaugata - Pull versus Push - Risipe - Lean versus Six Sigma
DURATA CURSULUICursul are o durata de 4 sesiuni derulate online pe parcursul unei zile de curs.CERTIFICARE
Participantilor li se acorda certificate de participare CODECS.Toti participantii sunt eligibili pentru sustinerea examenului de certificare ICBCIP - International Certification Body for Continuous Improvement Professionals . Deasemeni, toti participantii pot opta si pentru continuarea pregatirii in vederea certificarii CAFFPA ca si Manager Imbunatatire Procese.