Ghidul Serviciilor
Codeup Academy - Cursuri Programare
inapoi la firma 111 vizite
Poza Cursuri IT pentru copii
Foto
Ce este Python?

Python este un limbaj de programare consacrat, creat în 1989, care contine o structura simplista, dar care ofera programatorului o paleta larga de posibilitati pentru crearea de aplicatii.

În ultimii 10 ani Python a crescut în popularitate, în acest moment fiind cel mai utilizat limbaj de programare, depasind alte limbaje cunoscute precum C++, C# sau Java.

Ce învatam în Modulul I

Elevii ce parcurg acest curs de programare Python vor aprofunda notiuni de informatica: variabile , bucle conditionale si repetitive.

Tot în cadrul Modulului I, cursantii nostri vor învata notiunile de String, liste , dictionare, tipuri de date (precum int, float, string, bool) si vor aprofunda lucrul cu functii prin structurarea codului functiilor.

La finalul Modulului I, cursantii vor întelege semnatura unei functii, parametrii functiei, modalitati de transmitere a unei informatii într-o functie, dar si din functie catre exteriorul acesteia.

În cadrul lectiilor vom invata sa integram functii si biblioteci externe (libraries) precum Colorama, DateTime sau Math.

În modulul I cursantii vor învata sa dezvolte jocuri si aplicatii cu notiunile de programare dobândite.

Ce învatam în Modulul II

Modulul II se orienteaza pe sedimentarea cunostintelor din Modulul I si completarea cu notiuni complexe noi. Acest modul ofera un focus pe dezvoltarea de aplicatii/jocuri prin interfete vizuale(GUI), intr-un mod structurat, prin împartirea codului in functii, fisiere si clase, urmate de dezvoltarea codului si captarea optima a informatiilor.

Modulul II parcurge, de asemenea, elemente de dezvoltare de algoritmi si modalitati de securizare si depanare (debugging) a aplicatiilor în eventualitatea unor utilizari necorespunzatoare a acestora.

În cadrul Modulului II, cursantii vor dezvolta aplicatii vizuale, dar si structuri care au ca scop eficientizarea codului existent.

Cursantii nostri vor fi introdusi în notiunile de operare cu fisiere, structuri de protectie a codului precum Try-Catch-Finally, dar si pe partea de programare orientata pe obiecte precum clase, contructor, destructor, metoda, atribut .

Modulul II ofera punerea în practica a cunostintelor dobândite prin crearea unei aplicatii cu o interfata vizuala, butoane si imagini si un alt proiect final care cuprinde toate cunostintele dobândite.

Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2024
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.