Începem anul de studiu într-un mod creativ prin descoperirea modalitatii în care sunt construite jocurile. Vom începe cu design-ul unei lumi imaginare si a caracterelor care vor fi programate. Trecem ulterior la prezentarea instrumentelor ce folosesc la arhitectura unei lumi, la programarea butoanelor si nivelurilor jocului. Definim fiecare element a jocului si învatam pe rând cum sa le unim astfel încât în final sa avem un joc functional.
Construct 3 Game DesignContinuam sa lucram la jocul nostru prin designul elementelor jocului. Învatam cum sa cream scenele de joc. Odata ce trecem prin tot acest proces de învatare, vom reusi în final sa realizam jocuri similare cu Mario, Flappy Bird, Pong, Space Invaders, Doodle Jump, Angry Birds etc. Copiii vor fi astfel motivati sa învete principii de design si programare, pentru ca jocul lor sa arate cât mai atragator si mai interesant de jucat.
Programare Web (HTML, CSS si JS)Cu ajutorul acestui modul, copiii vor trece de la programarea de tip vizual, la programarea în editoare de cod, cu ajutorul limbajelor de programare. Este un prim pas catre cariera lor de programatori. Începem cu HTML5 si CSS3 si construim primul nostru site în cod. Vom învata cum sa adaugam continut media, sa cream meniuri si liste. Trecem ulterior la programare web în limbajul de scripting JavaScript si învatam cum sa manipulam si sa dam interactivitate paginilor web.
PythonÎn acest modul copiii vor învata unul dintre cele mai populare limbaje de programare folosit de companii precum Google sau Facebook, numit Python. Vom studia împreuna bazele programarii si a teoriei algoritmilor în Python, a sintaxei de baza, a tipurilor de date, conditiile, ciclurile si algoritmii de baza. Ulterior vom lucra la diverse aplicatii prin care vom sedimenta cunostiintele dobândite.