Ghidul Serviciilor
Complet Service Dominium - Administrare Blocuri In Bucuresti Si Ilfov
inapoi la firma 227 vizite
Poza Infiintare asociatie de proprietari
Foto

Conform Legii 230/2007 in scopul reprezentarii si sustinerii intereselor comune ale proprietarilor, legate de folosirea bunurilor aflate in proprietate comuna indiviza din cladirea ce alcatuieste un condominiu, proprietarii locuintelor si ai spatiilor cu alta destinatie decat cea de locuinta se pot constitui in asociatii de proprietari cu personalitate juridica.

Etapele infiintari Asociatiei de Proprietari:  

  • Intrunirea adunarii generale a proprietarilor in vederea stabilirii actiunilor necesare constituirii asociatiei de proprietari;
  • Inscrierea proprietatii in registrele de Carte Funciara.
  • Organizarea si desfasurarea adunarii generale  de constituire a asociatiei de proprietari;
  • Legalizarea statului si a acordului de asociere si depunerea actelor la Judecatorie a documenteler de inregistrare a asociatiei de proprietari, in vederea obtinerii sentintei judecatoresti de infiintare;
  • Comandarea stampilelor;
  • Deschiderea contului curent intr-o banca;
  • Inregistrarea la Administratia Financiara;
  • Incheierea contractelor cu furnizorii de utilitati(apa-canal, gaz, electricitatem salubritate, etc.).
  • Preluarea patrimoniului de catre asociatia de proprietari de la asociatia de locatari.
  • Infiintarea Asociatiei de Proprietari se face in maxim 45 de zile.

    [CP_CALCULATED_FIELDS id=”1″]

    Preturi valabile daca se incheie un contract de administrare imobile cu firma noastra.

      1. Intrunirea adunarii generale a proprietarilor in vederea stabilirii actiunilor necesare constituirii asociatiei de proprietari:

    Inaintea adunarii generale de constituire, proprietarii din cladirile cu mai multe apartamente se pot intruni pentru a se hotari cu privire la infiintarea asociatiei de proprietari. Tot in aceasta intrunire se va lua o hotarare cu privire la persoana fizica sau juridica care se va ocupa cu intocmirea acordului de asociere si a statului, se va stabili un termen de finalizare si o data pentru convocarea adunarii generale.Toate hotarile din aceasta intrunire se consemneaza intr-un proces verbal si se semneaza de toti cei prezenti.

    1.Inaintea adunarii generale de constituire, proprietarii din cladirile cu mai multe apartamente se pot intruni pentru a stabili urmatoarele aspecte:

      2.Inscrierea proprietatii in registrele de Carte Funciara:

    Pentru inscrierea asociatiei de proprietari, se va solicita eliberarea unui extra de carte funciara, sau daca e cazul data si numarul transcrierii care sa ateste isncrierea. Daca pentru cladirile de locuit sunt efectuate aceste inscrieri sau transcrieri de proprietate nu vor mai fi necesare altele noi.

      3.Organizarea si desfasurarea adunarii generale de constituire a asociatiei de proprietari:

    Urmeaza depunerea actelor la Judecatorie si obtinerea Hot. Judecatoresti privind acordarea entitatii judecatoresti.

    Ulterior obtinerii mai sunt cativa pasi precum obtinerea staampilei si deschiderea contului pe numele Asociatiei de Proprietari.

    Firma noastra va ofera suport pt. infiintarea Asociatiei de Proprietari in maxim 45 de zile.

    Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
    Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2024
    Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.