Ghidul Serviciilor
Computerland Romania - Service Aparatura Si Echipamente It Bucuresti
inapoi la firma 802 vizite
Poza Help desk
Foto

Specialistii nostri asigura servicii de asistenta tehnica si profesionala, care vor reda starea de functionare a echipamentelor IT in cel mai scurt timp posibil.

Printre beneficiile serviciilor Help-Desk se numara:– Interfata eficienta intre client si echipa de interventie;– Monitorizarea stricta a Acordului privind Nivelul de Servicii (SLA);– Asistenta online si servicii de interventie (restaurarea serviciului in caz de urgenta, asistenta si indrumare tehnica, asistenta operationala, documentatie tehnica);– Punct de contact unic;– Servicii gestionate;– Interactiune in timp real;– Flexibilitatea sistemului;– Baza de cunostinte;– Adaptabilitate la nevoile clientilor.

Asistenta tehnica este furnizata de luni pana vineri, de la 9:30 am la 6 pm 

Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2024
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.