Organizarea contabilitatii in partida simpla cu ajutorul mijloacelor informatice;
Gestionarea bunurilor materiale si a fondurilor banesti;
Intocmirea cotelor de contributie lunara in conformitate cu reglementarile legale in vigoare (inclusiv editare si afisare lunara);
Calculul penalizarilor in conformitate cu reglementarile legale in vigoare si a sistemului aprobat de Adunarea Generala;
Repartizarea si calculul subventiilor pentru caldura;
Intocmirea registrelor obligatorii (registru de casa, registru de banca, registru de fond rulment, registru de fond reparatii, registru de fonduri speciale, registru pentru evidenta penalizarilor, registru jurnal, registru inventar, etc.)
Intocmirea fiselor de apartament, fiselor de furnizori;
Intocmirea statelor de salarii pentru personalul angajat al asociatiei;
Intocmirea si depunerea declaratiilor si fiselor fiscale;
Plata impozitelor si taxelor datorate da asociatia de proprietari;
Plata furnizorilor de utilitati;
Incasarea cotelor de contributie, la sediul asociatiei;
Intocmirea situatiei elementelor de activ si pasiv si depunerea la consiliile locale in conformitate cu reglementarile legale in vigoare
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.