Verificarea legalitatii actelor si documentelor, a hotararilor, deciziilor, regulilor si regulamentelor;
Verificarea gestiunii financiar-contabile;
Verificarea executiei bugetului de venituri si cheltuieli;
Verificarea incasarilor si platilor;
Verificarea corectitudinii intocmirii registrelor obligatorii (registru de casa, registru de banca, registru de fond rulment, registru de fond reparatii, registru de fonduri speciale, registru pentru evidenta penalizarilor, registru jurnal, registru inventar, etc.),
Verificarea situatia soldurilor elementelor de activ si de pasiv;
Verificarea extraselor lunare de cont bancar;
Verificarea datoriilor asociatiei si ale proprietarilor;
Verificarea modului de calcul al cheltuielilor privind intretinerea (incadrarea in prevederile legale) si reparatiile;
Verificarea modului de calcul a penalizarilor procentuale aferente cotelor de intretinere;
Verificarea facturilor de utilitati;
Verificarea corectitudinii intocmirii statului de plata, intocmirea corecta si depunerea in termen a declaratiei D112, plata contributiilor sociale si impozitelor in termen;
Verificarea si semnarea listelor de plata a cotelor de contributie la cheltuielile asociatiei de proprietari, inainte de afisarea acestora;
Verificarea intocmirii dosarelor contabile in fiecare luna;
Identificarea abaterilor de la legislatie (statutul asociatiei; hotararile comitetului executiv si a adunarii generale);
Verificarea contractelor incheiate de asociatie cu diversi furnizori de servicii;
Verificarea proceselor verbale de predare-primire intre administratori;
Alte verificari ce trebuie efectuate de cenzor conform legislatiei din Romania ce este aplicabila asociatiilor de proprietari;
Intocmirea unui raport lunar al verificarilor efectuate;
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.