Pachetul de servicii efectuate de angajati cu experienta, precum si solide cunostinte legislative în domeniul Securitatii si Sanatatii in Munca cuprinde: consultanta pentru gestionarea problemelor referitoare la securitatea si sanatatea in munca, cercetarea accidentelor de munca, risc profesional si management ocupational cu responsabiltate sociala si impact general.
Activitatea presupune elaborarea documentatiei specifice si asistenta in domeniu, precum:
- tematica pentru toate fazele de instruire, stabilirea periodicitatii adecvate pentru fiecare loc de munca
- planul anual de masuri si control in vederea eliminarii factorilor de risc sau a corectarii lor pana la limitele admise prin lege pentru activitatile desfasurate
- stabilirea zonele care necesita semnalizare de securitate si sanatate în munca
- evidenta posturilor de lucru care, la recomandarea medicului de medicina muncii, necesita testarea aptitudinilor si/sau control psihologic periodic
- instructiuni si proceduri interne pentru completarea si/sau aplicarea reglementarilor de securitate si sanatate in munca
- decizii specifice (comitet de protectia muncii, persoana desemnata cu securitatea si sanatatea in munca, etc.)
- participarea la cercetarea evenimentelor conform competentelor legale
- urmarirea realizarii masurilor stabilite prin programele proprii de masuri si prin controalele efectuate de catre organele de stat abilitate