Serviciile noastre de mutari mobila sunt destinate firmelor care au nevoie sa-si relocheze in siguranta mobilierul si echipamentele dintr-o locatie in alta.
Va putem ajuta sa faceti mutarea si in weekend pentru a nu intrerupe prea mult sau deloc activitatea .
Firma noastra dispune de utilitare adecvate si echipamente pentru a muta in siguranta mobilerul si echipamentele firmei dumneavoastra.
Avem personal cu experienta care stie sa manipuleze , sa demonteze si sa remonteze in siguranta orice piesa de mobilier astfel incat acestea sa ajunga in siguranta la destinatie.s
Nu trebuie sa mobilizati angajatii pentru mutare.Asa ca, de ce sa complicati lucrurile cu mutarea cand exista solutii mult mai simple si mai comode?
Iar cu asta va putem ajuta noi.
Serviciile noastre de mutari mobila si echipamente va sunt puse la dispozitie pentru a va muta in siguranta la noul sediu, rapid si fara efort din partea dumnneavoastra si a angajatilor dumnevoastra.
Iata cum va putem ajuta noi cu mutarea in noul sediu.Cu ajutorul serviciului nostru de mutari mobila, relocarea tuturor echipamentelor si a mobilierului in noul sediu devine o operatiune simpla si sigura.
Ne ocupam noi de tot ce trebuie .
Aducem cutii in care sa impachetam dosarele si bibliorafturile, dar si obiectele personale ale angajatilor dumnevoastra.
Etichetam toate cutiile in asa fel incat acestea sa poata fi identificate cu usurinta la noul sediu si duse pe pozitia corecta.
Mobila grea si voluminoasa o demontam, o etichetam si o impachetam in folie cu bule si folie stretch pentru a nu se zgaria sau ciobi pe parcursul mutarii.
La fel facem cu mobila care ramane intreaga, o impachetam si o etichetam.
Obiectivul nostru principal este sa duce la destinatie mobila, toate obiectele si echipamentele asa cum le-am luat din sediul vechi.
Dupa ce am demontat si am impachetat totul, acestea sunt duse la masina si asezate in asa fel incat sa nu se miste sau sa cada in timpul transportului.
La destinatie mobila este despachetata, montata si asezata pe pozitia indicata de dumnevoastra.
Dosarele si bibliorafturile sunt asezate in noua locatie conform indicatiilor dumnevoastra.
La terminarea mutarii, ambalajele sunt ridicate si a doua zi angajatii dumneavoastra se pot intoarce la lucru in noul sediu.