Refacerea evidenţei contabile complete (refacerea contabilităţii din urmă) este un alt serviciu oferit de firmă noastră pentru societăţile care nu au avut evidenţa contabilă pentru o anumită perioadă (nu au avut contabil) sau au pierdut datele. Aceasta presupune:
Reintocmirea şi depunerea raportărilor privind obligaţiile salariale (întocmirea şi depunerea la organele competenţe a declaraţiilor rectificative pentru salariaţi: CAS, şomaj, sănătate şi ITM)
Reintocmirea şi depunerea declaraţiei rectificative la administraţiile financiare a decontului privind tva – taxa pe valoarea adăugată
Reintocmirea şi depunerea declaraţiei rectificative la administraţiile financiare a declaraţiei privind obligaţiile de plată la bugetul de stat
Reintocmirea şi depunerea declaraţiei rectificative la administraţiile financiare a declaraţiei privind impozitul pe profit
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.