Evidenta contabila completa a tuturor activitatilor societatii;
o Consultanta si asistenta pentru emiterea, receptia, arhivarea documentelor si organizarea contabilitatii primare;
o Întocmirea jurnalelor de vânzari si cumparari;
o Înregistrarea tranzactiilor de import – export;
o Evidenta mijloacelor fixe;
o Înregistrarea tranzactiilor bancare si de casierie;
o Întocmirea Registrului Jurnal, Registrului Inventar si a Balantelor de Verificare;
o Calcularea obligatiilor de plata si întocmirea documentelor necesare pentru plata acestora;
o Întocmirea si transmiterea catre autoritatile fiscale competente a declaratiilor fiscale în conformitate cu legislatia în vigoare (decont de TVA, declaratii privind taxele si impozitele etc.);
o Întocmirea, certificarea si depunerea situatiilor financiare semestriale si anuale;
o Analiza rapoartelor contabile;
o Întocmirea de rapoarte financiar-contabile, la cerere, conform legislatiei în vigoare;
o Externalizarea partiala a unor servicii financiar–contabile (imobilizari, salarii);
o Asistenta de specialitate în timpul controalelor fiscale.