Pâna la aparitia Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr.34/2009 prin care se introduce impozitul forfetar, suspendarea activitatii, inclusiv prin declararea la administratia financiara, avea ca efect doar faptul ca nu mai este obligatorie depunerea la administratia financiara a tuturor declaratiilor fiscale lunare sau trimestriale, ci doar a declaratiilor semestriale de inactivitate (în functie de administratia fianciara în raza careia aveti sediul social, unele nu solicita nici o declaratie pe aceasta perioada iar altele solicita doar o declaratie anuala).
În urma aparitiei OUG 34 /2009 suspendarea activitatii la Registrul Comertului da posibilitatea evitarii platii impozitului forfetar pe perioada cât societatea este declarata inactiva, conform unui proiect de norme metodologice care nu a fost înca aprobat. Asteptam urgent adoptarea si publicarea acestuia în Monitorul Oficial.
ACTE NECESARE
Serviciul nostru standard este declararea suspendarii activitatii la Registrul Comertului. Pentru aceasta, aveti nevoie de:
– copie certificat de înregistrare
– copie carti de identitate ale asociatilor si administratorilor
– originalele certificatelor constatoare (sau anexele, cu 5 stampile, la certificatul de înregistrare) referitoare la îndeplinirea conditiilor de functionare d.p.d.v. al protectiei muncii, inspectiei sanitare, sanitar-veterinare, mediului si situatiilor de urgenta eliberate pentru sediu sociaL, tertI sau puncte de lucru.
La cerere putem depune documentatia pentru declararea suspendarii activitatii sI la administratia financiara.
Lista oficiala a Registrului Comertului privind suspendarea activitatii societatii.
ETAPE
Optional:
CONDITII IMPUSE SOCIETATII
AVANTAJE SI DEZAVANTAJE COMPARATIV CU DIZOLVAREA SI RADIEREA SOCIETATII
Avantaje:
Dezavantaje: