Efectuarea platilor catre furnizorii de utilitati si prestatorii de servicii a facturilor aferente asociatiei în termenul scadent;
Mentinerea relatiilor cu furnizorii de utilitati si prestatorii de servicii;
Întocmirea si pastrarea evidentelor contabile ale asociatiei de proprietari, informatic, conform Anexei 2 a Ordinului Ministrului Finantelor Publice nr. 3103/2017 referitoare la Reglementarile contabile privind organizarea si conducerea contabilitatii în partida simpla de catre persoanele juridice fara scop patrimonial;
Întocmirea si depunerea semestrial a Situatiei elementelor de activ si pasiv ale asociatiei la Primaria de sector, conform Legii nr. 196/2018;
Întocmirea si gestionarea contractelor privind raporturile de munca în baza hotarârii asociatiei de proprietari;
Întocmirea si depunerea declaratiilor fiscale necesare la Administratia financiara de care apartine beneficiarul ;
Plata impozitului si contributiilor datorate de asociatia de proprietari pentru remuneratiile personalului angajat;
Asigurarea semnaturii digitale pentru raportarea on-line a declaratiilor fiscale;
Accesul proprietarilor, în baza adreselor de e-mail, la o platforma online – e-bloc.ro;
Calcularea si încasarea penalizarilor conform Legii 196/2018;
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.