Consiliere in organizarea fluxului de documente, intocmirea corecta si completa documentelor contabile primare,
organizarea si evidenta gestiunii si a stocurilor.
Preluarea documentelor primare, daca este necesar.
Inregistrarea documentelor primare in evidenta contabila computerizata in conformitate cu principiile contabilitatii si legislatia in vigoare.
Evidenta analitica a clientilor si furnizorilor. Evidenta activelor imobilizate si circulante.
Calculul amortizarii mijloacelor fixe conform deciziei administratorului si legislatiei in vigoare.
Organizarea contabilitatii de gestiune - evidenta stocurilor.
Intocmirea jurnalelor de TVA, registrul jurnal, registrul inventar.
Intocmirea balantei lunare de verificare analitica si sintetica.
Intocmirea si depunerea online a declaratiilor fiscale lunare, trimestriale, anuale.
Intocmirea si depunerea situatiilor financiare semestriale si abilantului contabil anual.
Informarea lunara a conducerii societatii despre rezultatele financiar contabile.
Intocmirea de rapoarte solicitate suplimentar de conducerea societatii.