Administrare
Oferim consultanta in toate etapele afacerii dumneavoastra, de la planificare, strategie si implementare a noilor strategii de afaceri, pana la consultarea din punct de vedere juridic, asupra operatiunilor zilnice desfasurate. Amintim ca servicii de administrare:
– Negocieri contracte client. – Negocieri contracte furnizori. – Avize, autorizatii, permise de la diferitele autoritati. – Discutii pentru angajare personal, interviuri (HR). – Sediu (inchiriere, achizitionare). – Investitie/dezvoltare proiecte (arhitecti, avize, autorizatii, constructori, teren etc.). – Documente si formalitati personale (casa, vize, acte etc.). – Intalniri/negocieri cu avocati, auditori, evaluatori, contabili, experti. – Conducerea activitatii principale. – Urmarire fabricatie/servicii/lucrari. – Sedinte si rapoarte productie. – Rezolvat probleme de materii prime, stocuri, materiale etc. – Probleme de calitate si control. – Reclamatii client. – Raportari head office. – Probleme administrative curente. – Deplasari head office. – Conferinte, sedinte asociatii profesionale, lobby la autoritati etc.
Reduceti acum timpul alocat sarcinilor administrative
Prin servicii administrative intelegem gestionarea proceselor pentru sustinerea organizatiei in activitatile sale administrative zilnice. Indicatorii de performanta se concentreaza pe detinerea unor proceduri bine implementate pentru a reduce timpul petrecut cu munca administrativa, cu problemele generale de birou si nevoile de livrare a serviciilor catre client in timp real.
Oferim servicii de consultanţă legate de înregistrarea afacerii, ca tu sa gasesti orice iti trebuie atunci cand incepi un business.
Acordam astfel tot suportul necesar Start Up-urilor, antreprenorilor care in contextul economic actual isi asuma riscurile inceperii unei afaceri.
Oferim servicii de administrare a afacerii, de la gasirea unei persoane care sa se ocupe de intretinerea si administrarea imobilului, angajarea unui contabil, semnarea unui contract de colaborare cu un avocat, consilier juridic care sa iti ofere tot suportul juridic necesar si sa iti stea la dispozitie pentru analizarea oricaror acte juridice, a contractelor si perfectarea acestora, pana la servicii de recrutare de personal.
Practic iti poti externaliza acum intreg departamentul administrativ, iar noi iti asiguram in baza unui contract tot suportul necesar pentru ca organizatia sa functioneze perfect.
Putem fi asistent managerul tau catre care sa redirectionezi telefoanele, care sa preia e-mail-urile, sa-ti organizeze agenda zilnica, sa-ti planifice intalnirile importante si sa te degreveze de multe alte sarcini consumatoare de timp si implicit bani.
Avand pe cineva concentrat pe activitatile de rutina (citirea mail-urilor, raspuns la telefoane etc.) tu te poti focusa pe gasirea de noi clienti si dezvoltarea afacerii.
Elaborare acte pentru companii
De la intocmirea si redactarea actelor necesare infiintarii unei societati comerciale si pana la elaborarea unei prezentari corporate va stam la dispozitie cu servicii complete.
Intocmim/redactam orice inscrisuri juridice: contracte comerciale, contracte civile, acte constitutive, acte aditionale, contracte de cesiune de parti sociale, contracte de comodat, contracte de inchiriere, contract de mandatare / imputernicire, contracte de prestari servicii, contracte de vânzări, contracte de schimb, locaţiuni; întocmire/redactare contracte individuale de muncă, litigii de munca (recuperarea creantelor salariale; negocierea conflictelor de muncă), notificari. Intocmim/redactam Fisa postului, Organigrame, Regulamente de ordine interioara etc.
Inregistrare mărci la OSIM, protecţie şi exploatare mărci, protecţia drepturilor de autor şi a drepturilor conexe, obţinere brevet de invenţii.
Oferim servicii complete de copywriting, concepere (content creation) si corectura text, tehnoredactare computerizata, scanare si procesare de texte/imagini. Intocmim corespondenta, simpla sau recomandata, traduceri acte, legalizari acte, prezentari companii.