Pentru a vă putea concentra eforturile pe direcţiile principale ale business-ului, asigurăm personal calificat la sediul Dvs. ce va preîntâmpina problemele ce pot apărea la nivelul infrastructurii şi departamentului IT. Încheiaţi un contract de externalizare/service IT şi beneficiaţi de reducerea costurilor printr-un control total, previzibil şi transparent asupra acestora.
Consultanţă cu privire la gradul de uzură a sistemelor hardware
Identificarea şi demontarea echipamentelor neutilizate
Împachetare şi etichetare
Transportul echipamentelor în locaţia indicată de client sau la sediul nostru în vederea depozitării si/sau a reciclării (contract ECOTIC)
Asigurarea documentaţiei necesare procesului de reciclare
Firma noastra furnizeaza echipamentele si va recomanda cel mai bun sistem de gestiune pentru supermarket sau orice activitate Retail, prin implementarea solutiei Linux ca sistem de operare, in parteneriat cu firma LinuxPOS http://www.linuxpos.ro/. Beneficiile acestei solutii constau intr-o reducere cu cca 50% a costurilor de implementare, nemaifiind necesara achizitionarea licentelor aditionale, stabilitate sporita, cerinte hardware minime, protectia datelor.
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.