EVALUAREA OPORTUNITATILOR DE FINANTARE
- Prezentarea programelor de finantare;
- Identificarea oportunitatilor si solutiilor pentru afaceri;
- Analiza eligibilitatii solicitantului si stabilirea obiectivelor investitionale.
2) CONCEPEREA DOCUMENTATIEI SPECIFICE
- Planul de afacere;
- Analiza financiara cost – beneficiu;
- Studii de (pre)fezabilitate;
- Planificarea investitiei;
- Studii de piata;
- Strategii de marketing;
- Cerere de finantare si anexe;
- Asistenta la semnarea contractului cu institutia finantatoare.
3) IMPLEMENTAREA PROIECTELOR
- Fise de raspuns la scrisorile de solicitare a informatiilor suplimentare;
- Rapoarte intermediare si finale;
- Realizarea dosarelor de achizitii;
- Intocmirea cererii de plata;
- Consultanta tehnica si financiara pe perioada derularii proiectului;
- Consultanta la semnarea contractului cadru de finantare.
4) COFINANTAREA PROIECTELOR
- Identificarea solutiilor pentru finantarea proiectelor;
- Consiliere in procesul de negociere cu banca;
- Realizarea dosarului pentru banca;
- Realizarea documentatiei pentru obtinerea garantarii din partea fondurilor de garantare a creditelor.