Efectuarea de plati ale contributiilor salariale in contul clientilor;
Intocmirea si depunerea Declaratiei Unice 112;
Intocmirea fiselor fiscale;
Eliberare adeverinte salariati.
2) ADMINISTRAREA SI GESTIUNEA PERSONALULUI
Intocmirea si inregistrarea in format electronic (Revisal) a documentelor specifice: contracte de munca, acte aditionale, incetari, suspendari, decizii;
Gestionarea si completarea dosarelor de personal: oferta de angajare, fisa postului, clauze speciale (formare profesionala, concurenta neloiala, confidentialitatea sa), acte aditionale de modificare a CIM (perioada, salarizare, functie, detasare, delegare, schimbarea locului de munca sa), decizii (sanctionare, suspendare contract de munca, incetare activitate, concediere s.a.), alte documente necesare la dosarul de personal (cazier, diplome, adeverinte medicale);
Fise de lichidare;
Obtinerea permiselor de lucru pentru angajatii straini;
Consultanta in interpretarea si aplicarea Codului Muncii si a reglementarilor legale in domeniul salarizarii, drepturilor maternale, medicina muncii, conflicte de munca;
Consilierea in realizarea Regulamentului Intern si a Contractului Colectiv de Munca;
Reprezentarea clientului in fata organelor de control.
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.