Serviciul de Contact Center este parte a eforturilor noastre de a oferi servicii integrate, pentru a facilita clientior nostri colaborarea cu noi. Mai mult decat un mod profesionist de livrare a serviciilor, Contact Center-ul permite gestionarea eficienta a proiectelor complexe din punct de vedere al serviciilor de asistenta si suport tehnic.
Totodata, implementat in propia noastra organizatie ne permite atat sa sporim calitatea si sa integram eficient mare parte din celelalte servicii specifice pe care le oferim pentru a minimiza timpii de nefunctionare a echipamentelor hardware sau a aplicatiilor software detinute de clientii nostri, cat si sa verificam si sa testam toate noile functionalitati, noi fiind furnizor de solutii de contact center.
Putem realiza acest lucru bazandu-ne pe:
Oferim clientilor nostri, prin intermediul Centrului de Contact:
Disponibilitate maxima
Contact Center este operational 24/7. Gestionam operativ solicitarile clientilor care obtin astfel un plus de valoare in activitatea de intretinere a solutiei si rezolvarea proactiva a problemelor.
Promptitudine
Contact Center-ul asigura automatizarea procesarii apelurilor, alertarea specialistilor si monitorizarea continua a cazurilor inregistrate. Serviciul este disponibil in limba romana si in limba engleza.
Calitate si profesionalism
Solicitarile clientilor sunt tratate profesionist in functie de tipul de contract semnat, care prevede parametrii serviciului (SLA), printre care: intervalul de acoperire, timpul de raspuns, timpul de remediere, modalitatea de rezolvare;
Raportare in timp real
Sistemul flexibil de rapoarte asigurat de Microsoft Dynamics CRM permite o buna urmarire a indeplinirii obligatiilor contractuale pe care ni le-am asumat fata de clientii nostri.