Metodologia de management de proiect utilizata de Crescendo se bazeaza pe abordarile Institutului de Management al Proiectului (PMI) si SureStep, care pot fi adaptate in functie de amploarea si / sau de complexitatea fiecarui proiect.
Avem o echipa dedicata de management de proiect, formata din Manageri de proiect cu experienta certificata PMP & SureStep si experienta reala:
Metodologia este structurata in patru etape principale: Initializarea proiectului
Scopul acestei etape este stabilirea tuturor aspectelor legate de implementarea proiectului si de sistemul de management al proiectului, adica membrii echipei de proiect, cadrul de lucru si comunicare, pregatirea locatiei, facilitatile si suportul.
Planificarea proiectului
Aceasta etapa vizeaza stabilirea planului de proiect in functie de cerintele specifice de lucru. Planurile de proiect pot avea diferite grade de detaliu si se pot concentra pe diferite aspecte ale proiectului (sarcini, livrabile, repere).
Executia si controlul proiectului
In aceasta faza, responsabilitatile Managerului de Proiect vor include urmatoarele: monitorizarea si controlul progresului, organizarea intalnirilor de proiect, raportarea stadiului proiectului, evaluarea si gestionarea riscurilor / modificarilor.
Inchiderea proiectului
In faza de inchidere, managerul de proiect este responsabil pentru semnarea protocolului de acceptanta privind livrarea proiectului, precum si pentru evaluarea rezultatelor proiectului. Daca este stipulat in contract sau in functie de amploarea proiectului, managerul de proiect va intocmi un raport final.
Rolul managerului de proiect in CRESCENDO