Ghidul Serviciilor
Crescendo International - Aplicatii, Solutii It Bucuresti
inapoi la firma 172 vizite
Poza Training, coaching, knowledge transfer
Foto

La finalizarea fiecarei implementari (indiferent ca este vorba de solutii de business, solutii de transformare digitala, solutii de optimizare a infrastructurii sau de comunicatii unificate) CRESCENDO organizeaza sesiuni de training / coaching / knowledge transfer dedicate utilizatorilor.

 

Scopul acesteia este sa faciliteze intelegerea solutiei si sa asigure o folosire corecta. Utilizarea corecta a sistemelor informatice contribuie atat la maximizarea eficientei functionalitatilor din sistem, cat si la eliminarea erorilor de operare,

 

Echipa interna de training a CRESCENDO este formata din consultanti IT care imbina experienta in utilizarea tehnologiei cu abilitatile de traineri.

     TRAINING UTILIZATORI

Sesiunile de training se organizeaza in locatia in care s-a implementat solutia de tehnologie, pentru a facilita accesul, dar si din ratiuni de familiaritate pentru utilizatori

 SESIUNI DE COACHING

Sesiunile de coaching au ca scop clarificarea directiilor de dezvoltare solicitate de client. Prin interbari si discutii directionate corect, specialistii CRESCENDO reusesc sa inteleaga in profunzime business-ul clientului si sa creioneze strategia viitoare.

 knowledge transfer

Ca si gestionarea cunostintelor, transferul de cunosctinte (KT) are ca scop organizarea si distribuirea cunostintelor si asigurarea disponibilitatii acestora pentru utilizatorii viitori.

Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2024
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.