Administrare financiară ( contabilitate + casierie)
- întocmirea listelor de plată în conformitate cu prevederile legale
- întocmirea Registrelor Jurnal, Casă ?i Bancă
- realizarea ?i actualizarea Registrelor de Eviden?ă Fond Rulment ?i Fond Repar?itii înconformitate cu prevedereile legale
- întocmirea ?i depunerea declara?iilor fiscale pentru remunera?i asocia?iei la AdministraţiaFinanciară de care apartine Asocia?ia
- întocmirea ?tatelor de plată pentru remunera?ii Asocia?iei
- întocmirea foilor de vărsământ / ordine de plată
- încasarea cotelor de întretinere aferente fiecarei unită?i locative
- preluarea sesizărilor venite din parte proprietarilor
- ridicarea de la sediul Beneficiarului facturile furnizorilor de utilită?i sau prestatorilor de servicii
- plata facturilor către furnizorii de utilită?i ?i prestatorii de servicii
- efectuarea pla?ii personalului angajat al Asocia?iei la datele stabilite de comun acord, dacăsitua?ia financiară a Asocia?iei permite aceasta
- distribuirea la fiecare cutie po?tală, lunar, fi?a analitică a apartamentului (în func?ie de situa?iafinanciara asociatiei), precum si a tipizatelor specifice activitatii administrative (fi?e citiriindec?i apometre,fi?e caldură, etc.)
- acces online pentru proprietari
Tariful perceput de către societatea noastră pentru activitatea de administrare financiara a imobilului este NEGOCIABIL, urmând ca aceasta sumă să fie repartizată fiecarui apartament pe cota parte indiviză.
Casa ta este foarte importantă pentru a o lăsa pe mâna oricui! Ne caracterizează siguran?a ta, reducerea cheltuielilor ?i promptitudinea noastră.