Serviciul "Pick-Up and Return" oferit de Darer
Darer ofera un serviciu special de service: Sunand la unul din urmatoarele numere: 08010-23670 (apelabil din reteaua Romtelecom), 0740-166808 sau 0259-342431 puteti solicita ridicarea produsului aflat in perioada de garantie direct de la domiciliu si transportarea la centrul de service, costurile fiind suportate de Darer. Inainte de a apela la acest numere, va rugam sa aveti pregatite urmatoarele date:
- Modelul produsului- Data achizitiei- Seria de fabricatie (de pe Certificatul de Garantie sau de pe spatele produsului)
De asemenea, aceste numere va stau la dispozitie si pentru alte informatii suplimentare cu privire la conditiile de garantie. Puteti sa ne contactati si in scris, folosind formularul de contact
Conditii de garantie
Este imperios necesar ca la solicitarea acordarii garantiei sa prezentati: Certificatul de garantie in original, copie dupa factura de achizitie, precum si o descriere scrisa a defectului reclamat. Lipsa uneia din conditiile de mai sus atrage dupa sine pierderea garantiei.
Pentru ambalarea produsului se foloseste doar cutia originala a aparatului, impreuna cu materialele de protectie date de producator. Pentru lipsa cutiei originale si a materialelor de protectie, raspunderea asupra integritatii produsului transportat revine exclusiv clientului
Produsul pierde garantia din partea producatorului in cazul in care se descopera ca defectarea s-a produs datorita instalarii improprii, manipularii necorespunzatoare, folosirii neconforme cu instructiunile, respectiv in urma accidentelor. Nu se acorda garantie pentru defectele provocate de cauze exterioare produsului, ca urmare, fara a se limita la:
- Catastrofe, cataclisme, accidente, scufundarea accidentala in lichid - Pierderi sau avarieri survenite in timpul transportului- Nerespectarea conditiilor de instalare si exploatare- Utilizarea si depozitarea necorespunzatoare a echipamentului- Interventii ale persoanelor neautorizate de vanzator sau producator- Distrugerea sau lipsa seriei de fabricatie - Caderi sau variatii de tensiune, supratensiuni pe interfete, arderea porturilor de INTRARE : HDMI in, VGA in, S-Video in, Compozit in
Prin service in garantie se intelege remedierea, fara plata, a defectiunilor hardware ( producatorul nu raspunde pentru utilizarea produselor software, instalarea de drivere sau compatibilitati - aceste tipuri de reclamatii vor fi tratate separat de conditia de garantie) reclamate in perioada de garantie. Remedierea se face prin reparare sau inlocuire la optiunea producatorului. Echipamentul sau piesele inlocuite in garantie trec in patrimoniul producatorului. Perioada de garantie se prelungeste cu timpul de stationare in service, daca nu sunt prevazute alte termene. Termenul de solutionare a garantiei este de 7 pana la 15 zile calendaristice. Stationarea in centrul autorizat de service peste acest termen atrage inlocuirea produsului defect cu unul nou.
Termenele de garantie ale produselor
Monitor LCD - 3 ani garantie de la data cumpararii. Accesoriile: adaptor 220V, cabluri de orice tip, sunt consumabile si au garantie 1 (una) luna de la data achizitiei. Panelul monitorului LCD se considera defect in momentul in care numarul de pixeli defecti depaseste cu cel putin o unitate numarul specificat corespunzator in tabelul de mai jos:
Diagonala monitor
De la 17 la 19 inch
De la 22 la 27 inch
Conditie de panel defect
3 pixeli negri sau 3 pixeli albi sau 7 sub-pixeli
4 pixeli negri sau 4 pixeli albi sau 10 sub-pixeli
Proiector - 3 ani garantie, pentru lampa proiectorului se acorda 12 (douasprezece) luni garantie sau 2000 de ore de functionare, in functie de care se implineste prima, de la data cumpararii produsului. Nu se acorda garantie lampilor de proiector explodate/sparte sau cu orice deteriorari fizice. Accesoriile: adaptor 220v, cabluri de orice tip sunt consumabile si au garantie de 1(una) luna de la data achizitiei.
Interactive si Large Panel - 2 ani garantie de la data cumpararii produsului. Accesoriile: adaptor 220V, cabluri de orice tip, sunt consumabile si au garantie 1 (una) luna de la data achizitiei.
Corpuri de iluminat LED (QiSDesign si corpuri industriale) - 2 ani garantie de la data cumpararii produsului
Componente (piese de schimb) - 6 luni de la data achizitiei cu conditia ca montajul sa fie efectuat in Centrul de Service Darer sau alt centru autorizat de catre Darer