Elaborăm şi punem în aplicare strategii de campanie electorală a unui candidat sau partid politic prin metode şi tehnici moderne specifice marketingului electoral.
Realizarea campaniei electorale presupune:
- studierea electoratului prin realizarea de sondaje de opinie în vederea cercetării atitudinii politice a electorilor, imaginii partidelor și oamenilor politici, intențiile de vot și stabilirea indicelui de popularitate al candidatului;
- elaborarea strategiei campaniei à stabilirea resurselor disponibile, fixarea obiectivelor (teren, ton și teme majore), identificarea țintelor electorale prioritare, stabilirea canalelor și suporturilor media utilizate (mass media și mediile individuale), întocmirea bugetului de campanie;
- planificarea, organizarea si desfasurarea campaniei electorale are în vedere planificarea campaniei în timp și intensitate, organizarea staff-ului major al campaniei, organizarea logistică a campaniei și punerea în practică a strategiei electorale.
Pe parcursul desfașurării etapelor enumerate are loc o permanentă cuantificare a eficienței strategiei companiei printr-o monitorizare continuă a acesteia.
Notorietatea nu este suficientă pentru a susține o candidatură politică. Mult mai important este modul în care reușește un candidat să își proiecteze și să își consolideze o imagine publică compatibilă cu poziția pe care o vizează.
Consultanța electorală oferită de echipa noastră de specialiști reprezintă succesul campaniei dumneavoastră