Montajul e realizat de catre echipe specializate in Bucuresti si in tara. Experienta acumulata in decursul celor 3 ani de activitate face ca echipa de service sa fie capabila sa rezolve orice problema in scurt timp. Astfel, societatea noastra va asigura proiectare, garantie prelungita, asistenta tehnica gratuita la montaj, service post-garantie.
Prin service , furnizorul se obliga sa asigure verificarea la fiecare jumatate de an a produselor, fapt ce va fi prezentat printr-un dosar de service ce va contine toate datele cu privire la constatari, remedierea defectiunilor, inlocuirea subansamblelor defecte, etc. inscrise in raportul de service si fisa de verificare, specificate pentru locatiile bancii.
In cazurile in care pentru remedierea defectiunilor este necesara inlocuirea unor produse sau echipamente, aceste inlocuiri se vor realiza cu produse sau/si echipamente de acelasi tip sau similare dar compatibile din punct de vedere functional cu intregul sistem, procurate de catre executant, in conformitate cu standardele nationale si europene.
Inlocuirile de echipamente sau/si materiale defecte se efectueaza cu acordul ambelor parti, pe baza unei analize tehnico-economice, ale carei concluzii nu trebuie sa afecteze pe fond rezultatul urmarit si parametrii tehnico-functionali stabiliti pentru buna functionare a sistemului.
Executantul se obliga sa intervina in termen de max. 36 ore in zilele lucratoare de la momentul anuntarii in scris a defectiunii, prin prezentarea la sediul respectiv pentru constatarea si remedierea defectiunii. Executantul isi asuma intreaga responsabilitate pentru toate operatiunile executate si pentru procedeele de executie utilizate.
Pentru echipamentele inlocuite, garantia este de 24 luni de la data finalizarii lucrarii si semnarea procesului-verbal de receptie.