Ghidul Serviciilor
Deus Group - Administrare Imobile Bucuresti
inapoi la firma 639 vizite
Poza Contabilitate
Foto

Organizarea si conducerea contabilitatii în partida simpla, pentru asociatiile de proprierari, cu ajutorul mijloacelor informatice, in conformitate cu reglementarile legale in vigoare.

  Calculul listei de plata si a facturilor individuale de cheltuieli pentru fiecare proprietar.

 Calcularea si încasarea penalizarilor in conformitate cu reglementarile legale in vigoare si a sistemului aprobat de adunarea generala a proprietarilor.

 Sesizarea comitetului executiv in vederea somarii restantierilor si aplicarea procedurii de recuperare a restantelor, cu penalizarile aferente.

 Prezentarea, la solicitarea comitetului executiv a rapoartelor sau a documentelor necesare unor verificari financiar-contabile a asociatiei de proprietari.

 Întocmirea si depunerea a situatiei elementelor de activ si pasiv ale asociatiei de proprietari la consiliile locale, in conformitate cu reglementarile legale in vigoare,pana la data de 1 martie pentru situatia existenta la 31 decembrie anul anterior si pana la data de 1 septembrie pentru situatia existenta la 30 iunie.

 Întocmirea fiselor fiscale si depunerea acestora la unitatea fiscala in a carei raza teritoriala isi are sediul asociatia de proprietari.

 Plata facturilor la furnizori de utilitati în maxim 48 de ore pastrând în caserie un plafon de casa stabilit de comun acord cu reprezentantii legali,pentru situatii de urgenta.

 Încasarea cotelor de contributie la sediul asociatiei în spatiul pus la dispozitie de asociatie.

 Întocmirea statelor de salarii pentru personalul angajat de catre asociatia de proprietari.

 Întocmirea si depunerea declaratiilor privind contributiile la asigurarile sociale pentru remuneratiile personalului angajat de catre asociatia de proprietari.

 Plata impozitului si contributiilor datorate de asociatia de proprietari pentru remuneratiile personalului angajat.

 Întocmirea si prezentarea anuala, în adunarea generala a asociatiei de proprietari, raportului privind administrarea condominiului pentru anul precedent.

 Consultanta si asistenta de specialitate privind activitatile din cadrul asociatiei de proprietari.

 Pregatirea dosarelor in vederea inaintarii in instanta a restantierilor.

 Gestiunea contractelor existente (state de plata, declaratii obligatorii, ordine de plata pentru taxe si impozite): de mandat (presedinte, cenzor), conventii pe prestari servicii/contracte de munca (administrator, ingrijitor cladire, responsabil bloc/scara,mecanic, fochist etc.).

Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2024
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.