SERVICIUL ADMINISTRATIV îndeplineşte următoarele atribuţii principale:
- asigură întreţinerea curentă a tuturor clădirilor în care îşi desfăşoară activitatea D.G.A.S.P.C. Sector 1;
- realizează investiţiile aprobate în condiţiile legii;
- organizează tabere şi excursii pentru copiii aflaţi în plasament la D.G.A.S.P.C. Sector 1;
- administrează contractele de achiziţie publică realizează activităţi cu caracter tehnic, din momentul încheierii contractului de achiziţie şi până la momentul finalizării acestuia ;
- asigură utilizarea,gestionarea şi întreţinerea curentă a aparatelor de comunicaţie, a copiatoarelor şi reţelei de calculatoare şi maşini de scris;
- vizează necesarul de alimente, materiale şi reparaţii curente ale aparaturii din dotare;
- colaborează cu birourile administrative din cadrul Complexelor Sociale pentru buna desfăşurare a acestora şi sesizează eventualele nereguli persoanei competente să ia măsuri;
- organizează, supraveghează efectuarea şi întreţinerea curăţeniei în sediul D.G.A.S.P.C. Sector 1;
- monitorizarea funcţionarii tehnicii de calcul în vederea asigurării necesarului de componente consumabile şi acordarea service-ului în timp util;
- administrează, gestionează şi asigură asistenţă tehnică pentru reţeaua de calculatoare a D.G.A.S.P.C. Sector 1, pentru exploatarea raţională a echipamentului informatic.
- fundamentează proiectele de dispoziţii ale Directorului General precum şi proiectele hotărârilor pe care DGASPC Sector 1 le supune spre aprobare Consiliului Local Sector 1, în domeniul său de activitate;
- întocmeşte proiectele de dispoziţii ale Directorului General şi proiectele de Hotărâri promovate de DGASPC Sector 1 în Consiliul Local, în domeniul său de activitate.
COMPARTIMENT INFORMATICĂ are următoarele atribuţii :
§ asigură utilizarea, gestionarea împreună cu Biroul Evidenţa Patrimoniu şi întreţinerea curentă a reţelelor de calculatoare ;
- monitoriează funcţionarea tehnicii de calcul în vederea asigurării necesarului de componente, consumabile şi acordarea service-ului în timp util;
- administrează, gestionează şi asigură asistenţa tehnică pentru reţeaua de calculatoare a D.G.A.S.P.C. Sector 1 pentru exploatarea raţionala a echipamentului informatic.
SERVICIUL ACHIZIŢII PUBLICE, URMĂRIRE CONTRACTE îndeplineşte următoarele atribuţii :
- menţine legătura între furnizorii/prestatorii de servicii şi centrele/serviciile din subordinea Direcţiei, pentru o bună aprovizionare, urmărind contractele de achiziţie publică cu excepţia contractelor încheiate prin atribuire directă şi a celor care nu fac obiectul Ordonanţei de Urgenţă nr.34/2006, de la semnare până la finalizare. Se urmăreşte respectarea clauzelor din contract privind cantitatea şi preţul bunurilor comandate sau serviciilor prestate, precum şi respectarea termenelor de livrare angajate de către fiecare contractant. De asemenea, se verifică concordanţa între comandă, nota de recepţie şi factură, privind cantitatea, preţul şi calculele aferente;
- informează Serviciul Asistenţa Juridică Achiziţii Publice, Avizare Contracte, cu privire la necesitatea încheierii de acte adiţionale la contracte, datorită situaţiilor care apar înainte de finalizarea contractelor de achiziţie publică, cu privire la necesitatea suplimentării cantităţilor de produse, servicii şi lucrări sau de prelungire a duratei contractelor ;
- comunică Serviciului Achiziţii Publice Directe, necesitatea întocmirii caietelor de sarcini în vederea derulării unor noi proceduri de atribuire a contractelor de furnizare, prestare servicii şi execuţie lucrări pentru buna desfăşurare a activităţii Direcţiei ;
- întocmeşte comenzi lunare şi zilnice către furnizori, pe baza contractelor încheiate şi în funcţie de referatele din teritoriu sau de centralizatoarele primite de la Serviciul Achiziţii Publice Directe ;
- întocmeşte propuneri de angajare a unei cheltuieli şi angajamentul bugetar aferent acestei cheltuieli, în limita creditelor de angajament aprobate, în domeniul achiziţiilor de bunuri ;
- certifică realitatea, regularitatea şi legalitatea facturilor şi avizelor emise de furnizori, întocmind ordonanţările de plată pe care le transmite Serviciului Buget Execuţie Bugetară ;
- verifică borderourilor de facturi emise de către Serviciul Financiar;
- fundamentează proiectele de dispoziţii ale Directorului General precum şi proiectele hotărârilor pe care DGASPC Sector 1 le supune spre aprobare Consiliului Local Sector 1, în domeniul său de activitate;
- întocmeşte proiectele de dispoziţii ale Directorului General şi proiectele de Hotărâri promovate de DGASPC Sector 1 în Consiliul Local, în domeniul său de activitate.
SERVICIUL ACHIZIŢII PUBLICE DIRECTE îndeplineşte următoarele atribuţii principale:
- întocmeşte şi verifică, centralizarea tuturor solicitărilor compartimentelor/centrelor din subordinea DGASPC Sector 1 şi estimează valorile acestora, în vederea stabilirii, împreună cu Direcţia Economica, a planului anual de achiziţie publică şi stabilirea procedurilor de achiziţie ce urmează a se efectua în decursul anului;
- întocmeşte caiete de sarcini pentru achiziţiile publice;
- transmite in teritoriu caracteristicile tehnice ale produselor achiziţionate in conformitate cu caietul de sarcini in vederea evaluării si recepţiei acestora;
- participa la organizarea licitaţiilor si a selectărilor de oferta, in condiţiile legii;
- înregistrează, analizează, repartizează si urmăreşte referatele de necesitate, din cadrul DGASPC sector 1, in vederea soluţionării acestora in condiţii optime;
- întocmeşte angajamente legale si bugetare, propuneri de angajare a unei cheltuieli in limita creditelor de angajament aprobate, in domeniul achiziţiilor directe si a contractelor a căror atribuire este exceptata de la aplicarea prevederilor O.U.G. nr. 34/2006;
- iniţiază lichidarea cheltuielilor angajate, prin asumarea responsabilităţilor incluzând certificarea in privinţa realităţii, regularităţii si legalităţii facturilor emise de furnizorii;
- urmăreşte derularea contractelor încheiate, care au fost atribuite direct si a celor a căror atribuire este exceptata de la aplicarea prevederilor O.U.G. nr. 34/2006;
- gestionează banii scoşi prin casieria Direcţiei, pe baza referatelor de necesitate aprobate de conducere, prin achiziţii de bunuri, direct din magazin;
- reactualizează procedurile descrise in “Manualul Calităţii” ISO 9000/2001, in concordanta cu modificările ce intervin in activitatea serviciului, ca urmare a actelor normative noi;
- elaborează proiectele de dispoziţii ce reglementează activitatea Serviciului, rapoartele si situaţiile informative privind activitatea Serviciului;
- organizează si controlează activitatea de arhivare a documentelor specifice Serviciului pe care la preda Serviciului Administrativ;
- îndeplineşte alte atribuţii, potrivit dispoziţiilor legale, primite spre soluţionare de la şefii ierarhici superiori;
- fundamentează proiectele de dispoziţii ale Directorului General precum si proiectele hotărârilor pe care DGASPC Sector 1 le supune spre aprobare Consiliului Local Sector 1, in domeniul sau de activitate.
SERVICIUL EVIDENTA PATRIMONIULUI îndeplineşte următoarele atribuţii principale:
§ asigura gestiunea patrimoniului D.G.A.S.P.C Sector 1 : clădirile, mobilierul si furniturile de birou, dotările tehnice, mobilierul din centrele de plasament si centrele de protecţie a persoanelor vârstnice ;
§ organizează activitatea de preluare a patrimoniului instituţiilor reorganizate in cadrul D.G.A.S.P.C. Sector 1;
§ organizează şi supraveghează modul de întrebuinţare a bunurilor ;
§ mobile şi imobile aflate în patrimoniu D.G.A.S.P.C Sector 1 ;
§ tine evidenta fizica si gestionează mijloacele fixe si obiecte de inventar din patrimoniul unităţii ;
§ întocmeşte necesarul de mijloace fixe şi obiecte de inventar în vederea achiziţionării lor conform legislaţiei în vigoare ;
§ face propuneri pentru casarea mijloacelor fixe şi obiectelor de inventar uzate fizic sau moral ;
§ inventariază în mod periodic patrimoniul D.G.A.S.P.C. Sector 1 ;
§ participă la un schimb permanent de date cu celelalte servicii ale D.G.A.S.P.C. Sector 1.
- fundamentează proiectele de dispoziţii ale Directorului General precum şi proiectele hotărârilor pe care DGASPC Sector 1 le supune spre aprobare Consiliului Local Sector 1, în domeniul său de activitate;
- întocmeşte proiectele de dispoziţii ale Directorului General şi proiectele de Hotărâri promovate de DGASPC Sector 1 în Consiliul Local, în domeniul sau de activitate.
- BIROUL OBIECTE DE INVENTAR (locaţia: Bucureşti, Sector 1, B-dul Mareşal Al. Averescu nr.17, aflat in subordonarea directa a Sefului Serviciului Evidenta Patrimoniu) îndeplineşte următoarele atribuţii principale :
§ participa la activitatea de preluare a patrimoniului instituţiilor reorganizate in cadrul D.G.A.S.P.C. Sector 1 ;
§ participă la organizarea şi supravegherea modului de întrebuinţare a bunurilor mobile şi imobile aflate în patrimoniu D.G.A.S.P.C. Sector 1 ;
§ ţine evidenţa fizică şi gestionează obiectele de inventar din patrimoniul unităţii ;
§ întocmeşte necesarul de obiecte de inventar în vederea achiziţionării lor conform legislaţiei în vigoare ;
§ face propuneri pentru casarea obiectelor de inventar uzate fizic sau moral ;
§ participă la inventarierea patrimoniul D.G.A.S.P.C Sector 1, în mod periodic;
§ participă la un schimb permanent de date cu celelalte servicii ale D.G.A.S.P.C Sector 1.
- fundamentează proiectele de dispoziţii ale Directorului General precum şi proiectele hotărârilor pe care DGASPC Sector 1 le supune spre aprobare Consiliului Local Sector 1, în domeniul său de activitate;
- întocmeşte proiectele de dispoziţii ale Directorului General şi proiectele de Hotărâri promovate de DGASPC Sector 1 în Consiliul Local, în domeniul său de activitate.
SERVICIUL AUTO îndeplineşte următoarele atribuţii principale:
- asigură buna exploatare a parcului auto conform legislaţiei în vigoare;
- face propuneri pentru aprovizionarea unităţii cu carburanţi, lubrifianţi şi piese de schimb necesare funcţionarii autovehiculelor din dotare;
- se ocupă de întreţinerea şi buna funcţionare a parcului auto;
- asigură gestionarea şi verificarea tehnica a parcului auto;
- asigura modul de completare a foilor de parcurs în vederea exploatării în condiţii de legalitate a parcului auto;
- primeşte foile de parcurs ale autovehiculelor din ziua precedentă;
- calculează foile de parcurs ale autovehiculelor cu privire la datele înscrise în acestea: nr.km efectuaţi, verifică semnăturile de efectuare a acestor curse;
- calculează consumul mediul zilnic de combustibil al autovehiculelor;
- întocmeşte şi calculează F.A.Z -urile autovehiculelor;
- întocmeşte şi ţine evidenţa rulajului anvelopelor din dotarea autovehiculelor;
- urmăreşte şi ţine evidenţa anunţând în timp util efectuarea reviziei tehnice a autovehiculului;
- întocmeşte lucrările de decontare a consumurilor lunare de carburanţi si lubrifianţi pentru autovehiculele din dotarea unităţii;
- urmăreşte plata obligaţiilor unităţii către stat pentru autovehiculele din dotare: asigurări auto, taxa de transport pentru drumuri, impozite etc.
- urmăreşte ca schimbul de ulei al autovehiculului să se facă la timp respectându-se prevederile legale în acest sens;
- face propuneri pentru achiziţionarea de piese de schimb şi accesorii necesare reparaţiilor curente ale autovehiculelor atunci când este cazul şi certifică necesitatea acestora;
- eliberează bonurile de valoare pentru alimentarea cu combustibil a autovehiculelor şi ţine evidenţa acestora urmărind ca stocurile de combustibil existente pe autovehicul să nu depăşească capacitatea de aprovizionare a rezervorului acestora;
- urmăreşte încadrarea în cotele de consum de carburant alocate lunar unităţii urmărind ca acestea să nu fie depăşite;
- transportă marfă şi persoane din cadrul instituţiei, în interesul instituţiei;
- fundamentează proiectele de dispoziţii ale Directorului General precum şi proiectele hotărârilor pe care DGASPC Sector 1 le supune spre aprobare Consiliului Local Sector 1, în domeniul său de activitate;
- întocmeşte proiectele de dispoziţii ale Directorului General şi proiectele de Hotărâri promovate de DGASPC Sector 1 în Consiliul Local, în domeniul său de activitate.
FORMAŢIA TEHNICĂ îndeplineşte următoarele atribuţii principale:
§ intervine cu promptitudine în rezolvarea situaţiilor de avarii din sistem, precum şi a reparaţiilor curente a utilajelor şi instalaţiilor, prin personal propriu specializat pe meserii: mecanici de întreţinere, instalatori, electricieni, tâmplari, zidari , zugravi, în colaborare directă cu personalul muncitor din fiecare centru;
§ stabileşte în conformitate cu documentaţia tehnică a instalaţiilor, utilajelor şi maşinilor, revizii tehnice obligatorii şi reparaţii planificate.