-prestarea serviciilor de administrare a condominiului asociatiei, cu responsabilitate, în mod profesional si operativ;
- întocmirea listelor folosind un program de contabilitate licentiat acces online pentru fiecare proprietar la avizier virtual cu ajutorul platformei noastre;
- posibilitataea de a va da indexul pt apa direct in aplicatie;
- posibilitatea de a plati direct cu cardul din aplicatie;
- afisarea listelor de plata la avizierul blocului si la cel virtual;
- informare proprietari prin sms si mail despre sumele datorate catre asociatie;
- fiecare proprietar are acces online la toate documentele asociatiei, liste, facturi, etc;
- evidenta fondurilor de rulment, de reparatii, registrul de casa, registrul de banca, eventualele fonduri speciale;
- contractarea de personal calificat pentru diferite servicii, vidanjare, deszapezire etc;
- reprezentarea intereselor proprietarilor în fata unor persoane sau companii;
- preocuparea de buna administrarea financiar contabila a condominiului, în vederea asigurarii bunei functionalitati a asociatiei de proprietari; contribuie la utilizarea legala si eficienta a fondului de rulment, fondului de investitii si reparatii, precum si a altor fonduri banesti constituite la nivelul asociatiei de proprietari, conform hotarârilor adunarii generale si deciziilor comitetului executive