Închidere spatiilor industriale cu destinatii specifice, necesita solutii ideale, pornind de la dimensionarea personalizata, la folosirea componentelor speciale, care permit aplicatii tehnice variate, în conditii de utilizare intensa. Usile de garaj industriale se caracterizeaza prin:
- Tehnologie moderna de fabricatie, pentru o integrare usoara a usii în constructia industriala:- Usi industriale, cu sisteme de culisare standard;- Usi industriale, cu sisteme de culisare LHF (Low Headroom Front), pentru montarea arcurilor de torsiune pe grinda;- Usi industriale, cu sisteme de culisare LHR (Low Headroom Rear), pentru montarea arcurilor în spatele sinelor de culisare;- Usi industriale, cu sisteme de culisare FTR (Follow The Roof), acolo unde se doreste ca sina de culisare sa urmareasca acoperisul;Usi industriale, cu sisteme de culisare HL (High Lift), acolo unde se doreste ca sina de culisare sa fie ridicata fata de golul usii;- Usi industriale, cu sisteme de culisare HL-FTR (High Lift si Follow The Roof), acolo unde se doreste ca sina de culisare sa mearga vertical, apoi sa fie înclinata dupa forma acoperisului;- Usi industriale, cu sisteme de culisare FVL (Full Vertical), unde sina se ridica vertical, tangential cu peretele.- Izolatie termica optima, realizata prin panouri sandwich cu grosimea de 40 mm, cu spuma poliuretanica de înalta densitate, chedere laterale si cheder dublu în partea de jos a usii.- Confort, siguranta si securitate, datorita actionarii electrice de la distanta, datorita sistemului de siguranta la ruperea arcurilor si a sistemelor de securitate si siguranta cu celule fotoelectrice, de tip „safety edge” împotriva prinderii degetelor între panouri, dar si împotriva tentativelor de intrare prin efractie, cu posibilitatea deschiderii de urgenta în cazul unei pene de curent;- Diversitate cromatica si accesorizare, având la baza o gama de peste 40 de tipuri de panouri, cu diferite culori standard si ambutisari, inclusiv cu posibilitatea vitrarii usii de garaj sau integrarii unei usi pietonale cu prag subtire.