Oferim servicii de administrare contabila ( contabilitate asociatie de proprietari ) pentru Asociatiile de Proprietari, Locatari, Blocuri avand cel mai bun raport calitate/pret din piata.
Organizam contabilitatea in partida simpla cu ajutorul mijloacelor informatice – program specializat pentru asociatiile de proprietari BlocManagerNET;
Generam si Intocmim lunar listele de plată (forma desfasurata) a cotelor de întreţinere pentru fiecare apartament pe baza documenelor existente;
Repartizam facturile furnizorilor si prestatorilor de servicii, in cadrul listelor lunare de plata a intretinerii;
Generam si intocmim statele de plata a angajatilor/colaboratorilor conform fisei de pontaj primite;
Asiguram intocmirea si depunerea on-line a declaratiei 112 cu certificat digital pe site-ul www.e-guvernare.ro, in conformitate cu statul de plata;
Asiguram intocmirea si depunerea REVISAL (cu certificatul nostru);
Asiguram intocmirea si depunerea, semestrial, a Situatiei elementelor de activ si pasiv ale asociatiei catre Primaria de sector;
Asiguram intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale necesare catre Administratia Financiara;
Asiguram intocmirea soldurilor de activ si pasiv, lunar (balanta);
Asiguram calcularea (aplicarea) penalizărilor conform sistemului aprobat în Adunarea Generală a proprietarilor (dupa caz);
Asiguram calcularea majorării Fondului de Rulment în functie de decizia Adunarii Generale;
Asiguram completarea si generarea urmatoarelor registre: registrul jurnal; registrul inventar, registrul pentru evidenta fondului de rulment; registrul pentru evidenta fondului de reparatii; registrul pentru evidenta fondului de penalitati; registrul pentru evidenta sumelor speciale, fise furnizori; registru de banca si de casa;
Asiguram asistenta de specialitate la efectuarea controalelor organelor statului;
Emitem si transmitem prin e-mail fisa apartamentului, generata de programul BlocManagerNET;
Prezentam, prin dosarul lunar si/sau avizier virtual, comitetului executiv si cenzorului, situatia financiara a asociatiei (situatia elementelor de activ si pasiv);
Generam si intocmim fisele de apartamente, Fisa oricarui cont folosit (casa, banca, furnizor, orice fel de debit-pe fiecare in parte, avansuri, salarii, cheltuieli, fonduri-etc), Fisa pe operatiuni diverse;
Intocmim si gestionam documentele, in relatia cu angajatul (cereri de concedii, adeverinte);
Vom procesa numai acele acte ce ne sunt remise sau pe care le ridicam in mod direct;
NOTA! Actualul administrator sau orice alta persoana angajata de conducerea asociatiei de proprietari va ramane in continuare doar cu atributiile privind activitatea de incasari de la proprietari ,plati catre furnizori si/sau verificari/reparatii (tehnic).