Ghidul Serviciilor
Neagu Nicolae, Cabinet De Psihologie - Test Poligraf Bucuresti
inapoi la firma 574 vizite
Poza Cine apeleaza la Detectorul de minciuni
Foto

Detectorul de minciuni – aliatul managerilor prevazatori.

    1. Companii specializate in curierat intern si international, pentru:

– stabilirea vulnerabilitatilor persoanelor angajate ori in vederea angajarii (dependenta de jocuri de noroc, de droguri, probleme financiare acute, prejudicii aduse angajatorilor anterior s.a. ).

-stabilirea implicarii / neimplicarii unor angajati in disparitia unor bunuri din coletele transportate, ca urmare a depunerii unei plangeri de catre clientul pagubit;

-teste cu caracter preventiv pentru identificarea unor posibile fraude comise de catre angajati, chiar daca nu au fost inregistrate plangeri in acest sens.

  • Societatile de securitate privata pentru:
  • – stabilirea vulnerabilitatilor persoanelor vizate pentru angajare ( consum de droguri, practicarea jocurilor de noroc, prejudicii aduse angajatorilor anteriori, savarsirea unor infractiuni nedescoperite de politie, concedieri anterioare ca sanctiuni etc);

    – verificarea loialitatii fata de angajator in privinta indeplinirii atributiilor de serviciu;

    – prevenirea sustragerilor din obiectivele asigurate cu paza umana prin testari periodice;

    – verificarea implicarii angajatilor in diverse retele infractionale;

    – verificarea unor acuzatii formulate cu rea intentie;

    – oricare  potentiale situatii contextuale unde se impune stabilirea adevarului.

  • Cabinete de avocatura pentru:
  • – verificarea afirmatiilor clientilor reprezentati in vederea stabilirii strategiei de aparare;

    – contraexpertize poligraf in cazul unor contestatii ale rezultatelor obtinute initial;

    – obtinerea si depunerea la doasar a unor probe extrajudiciare favorabile persoanei aparate.

  • Case de amanet si schimb valutar pentru:
  • – verificarea onestitatii angajatilor in relatia cu clienti;

    – verificare cu caracter preventiv;

    – stabilirea vulnerabilitatilor persoanelor angajate ori in vederea angajarii (dependenta de jocuri de noroc, de droguri, probleme financiare acute, prejudicii aduse angajatorilor anterior s.a. ).

  • Institutii bancare pentru:
  • – prevenirea producerii unor fraude interne;

    – verificarea angajatilor cu privire la potentiala implicare in actiuni organizate de  grupuri infractionale;

    – identificarea unor potentiale vulnerabilitati ale persoanelor angajate ori vizate pentru angajare (dependenta de jocuri de noroc, de droguri, probleme financiare acute, prejudicii aduse angajatorilor anterior s.a. ).

  • Societatile de asigurari pentru:
  • – verificarea implicarii angajatilor in gestionarea unor dosare de dauna cu caracter fraudulos;

    – verificarea veridicitatii declaratiilor date de catre persoanele asigurate cu privirea la conditiile producerii daunei reclamate;

    – stabilirea vulnerabilitatilor individuale in cazul persoanelor selectionate pentru angajare.

  • Societatile de distributie en-gros si en-detail pentru:
  • – verificarea vulnerabilitatilor persoanelor selectionate pentru postul de gestionar, agent de vanzari, soferi de distributie, manipulanti s.a.

    – prevenirea producerii de prejudicii prin furt, frauda, gestiune frauduloasa s.a. prin examinari periodice;

    – identificare existentei unor conexiuni cu caracter infractional intre angajatii proprii si/sau clienti, furnizori, s.a.

    – stabilirea adevarului in orice situatie contextuala.

  • Centre comerciale, magazine, comert ambulant si altele, pentru:
  • – identificarea unor persoane care au avut un rol activ in producerea unor prejudicii

    – teste cu caracter preventiv

    – identificarea unor vulnerabilitati personale, s.a.

  • Probleme de cuplu pentru:
  • – eliminarea ori confirmarea unor suspiciuni privind fidelitatea conjugala;

    – stabilirea adevarului cu privire la anumite evenimente din trecutul personal;

    – verificarea unor acuzatii calomnioase;

    – verificarea unor aspecte cu caracter patrimonial;

    – alte situatii care necesita aflarea adevarului.

  • Oricare persoana fizica sau juridica interesata de stabilirea adevarului intr-o situatie controversata.
  • Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
    Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2024
    Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.