Ghidul Serviciilor
Data Ovyproduct - Service Centrale Telefonice Bucuresti
inapoi la firma 1406 vizite
Poza Service centrala telefonica
Foto
Foto

Oferta firmei noastre, in cadrul departamentului service cuprinde service si depanare centrala telefonica precum si servicii de instalare sau de depanare pentru o gama larga de centrale telefonice. Asiguram suport pentru cele mai populare marci de centrale telefonice: Panasonic, Siemens.In plus, beneficiati de preturi speciale pentru centrale telefonice prin furnizorii nostri. Oferta noastra este variata, cuprinzand atat centrale telefonice mici, pentru cateva interioare (extensii), centrale medii, pentru cateva zeci de interioare sau mari (sute, sau mii de interioare), centrale cu facilitati VOIP si echipamente pentru teleconferinte si videoconferinte. Beneficiati de consultanta gratuita din partea noastra, asa sunteti siguri ca ati luat decizia potrivita cu privire la centrala telefonica pentru compania dumneavoastra. In felul acesta beneficiati de cel mai bun pret pentru achizitionarea si instalarea intregului echipament.Mai mult, dupa instalarea si configurarea centralei telefonice se va realiza un curs de training al angajatilor dumneavoastra, menit sa-i informeze despre functionalitatile de baza ale centralei telefonice. Bineinteles, lucrarea executata are termen de garantie si beneficiati in perioada urmatoare de consultanta gratuita post-instalare.Pentru centralele telefonice Panasonic oferim echipament martor in cazul defectarii centralei telefonice, in limita stocului disponibil. Adica, atata timp cat centrala telefonica, sau o anume componenta a centralei telefonice este la reparat o vom inlocui cu o alta pentru ca activitatea dvs sa nu sufere.

Cand este nevoie de o centrala telefonica

Atunci cand nivelul unei companii trece de la mic spre mediu, comunicarea si stabilirea unor fluxuri de lucru devin foarte importante. Aveti nevoie de o centrala telefonica atunci cand:- vreti sa aveti mai multe linii telefonice si de fax;- vreti sa economisiti sume importate la plata facturii telefonice si optati pentru o centrala ce suporta linii de intrare de la mai multi operatori de telefonie: fixa sau mobila;- cantitatea de convorbiri internationale impune implementarea de facilitati VOIP pentru o scadere drastica a costurilor facturii de servicii telefonie;- vreti ca angajatii sa aiba fiecare telefon pe birou si sa se vorbeasca gratuit in cadrul companiei;- vreti sa transferati o convorbire catre alt coleg;- vreti ca faxul sa intre automat, dar sa puteti folosi si linia telefonica aferenta pentru convorbiri;

Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2024
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.