Autorizatie de Mediu
Documente necesare
Cererea pentru eliberarea autorizatiei de mediu (2 exemplare);
Fisa de prezentare si declaratie avand continutul cuprins in anexa nr. 2 la Ord. 1798/2007 ;
Dovada ca a facut publica solicitarea prin cel putin una dintre metodele de informare prevazute in anexa nr. 3 la Ord. 1798/2007 ;
Act doveditor pentru detinere spatiu;
Contracte pentru asigurarea utilitatilor;
Contract/dovada pentru predarea deseurilor rezultate din activitate catre cu o unitate autorizata ;
Plan de amplasament ;
Plan de incadrare in zona ;
Certificat de inregistrare al firmei si Certificat constatator emis de ORC-TB;
Procesul-verbal de constatare a respectarii tuturor conditiilor impuse prin acordul de mediu intocmit potrivit Ord. 860/2002, cu modificarile si completarile ulterioare (dupa caz) ;
Acord de mediu
Documente necesare:
Cerere pentru solicitarea Acordului de mediu, in doua exemplare
Certificat de Urbanism si Planuri Anexe, in copie
Notificare, intocmita conform continutului cadru
Dovada de plata a taxei
Gestiune deseuri
Conform Legii 211/2011 cu modificarile ulterioare, toate societatile comerciale au obligatii legate de deseurile generate:
Colectare selectiva
Contract de salubritate
Identificare a deseurilor generate
Gestiunea deseurilor generate, cu urmarirea trasabilitatii acestora
Reprezentare Administratia Fondului de Mediu
Conform HG 196/2005, cu modificarile ulterioare, operatorii economici care pun ambalaj pe piata (importatori sau producatori, re-ambalatori) au obligatia de a intocmi declaratii lunare catre Fondul de Mediu in legatura cu aceste ambalaje.
De asemenea, la Fondul de Mediu se declara anvelopele, uleiurile, echipamentele electrice etc
Echipa noastra de consultanta va sta la dispozitie pentru suport in obtinerea autorizatiilor necesare.
Suntem o echipa de consultanti cu experienta multidisciplinara si atitudine pozitiva. Obtinem orice tip de autorizatie sau aviz, in cel mai scurt timp posibil, la cel mai bun pret posibil. Contacteaza-ne!