METABOND M nu este un aditiv, este ceva cu totul nou: un agent de innobilare a suprafetelor metalice supuse frecarilor.
Sub actiunea presiunii si temperaturii normale de functionare, METABOND M intra in reactie chimica cu metalele, formând pe suprafetele expuse solicitarilor un nou compus metalo chimic la nivel molecular de penetratie microscopica, care are efectul unui -ecran protector, fara a se modifica cotele pieselor tratate.
Datorita duritatii si netezimii sale extraordinare acest strat protejeaza suprafata metalica prevenind defectiunile, deteriorarile care s-ar produce datorita frecarii, chiar si in cazul solicitarilor extreme, deoarece asigura lubrifiantilor conditii ideale de ungere (separarea ideala cu film omogen de ulei a suprafetelor in contact).
METABOND M nu este un aditiv, este ceva cu totul nou: un agent de innobilare a suprafetelor metalice supuse frecarilor.
Sub actiunea presiunii si temperaturii normale de functionare, METABOND M intra in reactie chimica cu metalele, formând pe suprafetele expuse solicitarilor un nou compus metalo chimic la nivel molecular de penetratie microscopica, care are efectul unui ?ecran protector?, fara a se modifica cotele pieselor tratate.
Datorita duritatii si netezimii sale extraordinare acest strat protejeaza suprafata metalica prevenind defectiunile, deteriorarile care s-ar produce datorita frecarii, chiar si in cazul solicitarilor extreme, deoarece asigura lubrifiantilor conditii ideale de ungere (separarea ideala cu film omogen de ulei a suprafetelor in contact).
Avantaje tehnico-economice in urma folosirii produsului METABOND M:
- Se amesteca cu orice tip de lubrifiant, uleiuri sintetice si naturale fara a le modifica propietatile fizico-chimice;
- Continând produse de curatire reduce la minim colmatarea uleiurilor cu produse de ardere si impuritati metalice;
- Protejeaza metalele impotriva uzurii, durata de viata ramasa a masinilor se dubleaza, iar a celor noi se tripleaza;
- Temporar asigura o protectie in cazul lipsei de ulei ;
- Creste toleranta la sarcini a motoarelor, mareste uterea, randamentul lor cu 7-10%;
- Reduce in mod spectaculos frecarea interioara a mecanismelor (40-60%);
? Datorita reducerii frecarii, motoarele vor functiona la o temperatura mai scazuta, cu zgomot mai mic si cu caracteristici dinamice mai bune;
? Datorita reducerii frecarii, vâscozitatea si calitatile uleiului se pastreaza pe o perioada mai lunga, astfel se dubleaza intervalul dintre schimburile obligatorii de ulei;
? Motoarele vor consuma cantitati mai mici de carburanti (aceeasi putere este obtinuta printr-un consum mai mic de energie), ceea ce duce la o economie anuala insemnata; totodata se mareste perioada dintre revizii, reconditionari; se reduc astfel cheltuielile de intretinere;
? Se reduc considerabil uzurile specifice la porniri si in mod special la temperaturi scazute, când ungerea este deficitara;
? Se reduc cu 20-30% noxele din gazele de evacuare;
? Se protejeaza interiorul instalatiilor impotriva coroziunii si se asigura curatire in timpul functionarii de produsele de ardere (calamine, gume);
? Se poate utiliza la orice tip de masina, motor, instalatie indiferent ca ele sunt noi sau vechi, cu conditia ca sa se incadreze in parametri normali de functionare;
? Se garanteaza ca nu se produce nici o deformare sau deteriorare daunatoare, deci nu apare nici un dezavantaj in urma utilizarii produsului!
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.