Payroll-ul sau salarizarea reprezinta o zona foarte tehnica a conducerii unei afaceri, deseori subestimata ca implicatii si costuri. Efectuarea în bune conditii a functiei de payroll necesita expertiza tehnica foarte buna, software specific si resurse manageriale excelente. Luându-le pe toate în calcul, payroll-ul poate deveni costisitor si provocator, îndeosebi daca resursele si echipa interna de care dispuneti sunt limitate.
În consecinta, pe baza experientei noastre acumulate în 20 de ani de prestare a acestor servicii, va invitam sa evaluati oportunitatea externalizarii functiunii de payroll catre noi. Dispunem de expertiza si de echipa care sa îndeplineasca necesitatile de payroll ale companiei Dvs., ceea ce va va permite sa va focalizati pe alte dimensiuni ale afacerii.
Va putem sustine în domeniul payroll prin:
- Verificarea documentelor de personal; colectarea si procesarea datelor angajatilor;
- Întocmirea contractului de munca pe draftul standard prevazut de legislatia muncii sau pe cel furnizat de client;
- Întocmirea actelor aditionale de modificare/încetare a contractelor individuale de munca;
- Managementul, auditul si înregistrarea dosarelor de personal conform cerintelor legale si reglementarilor firmei;
- Completarea Registrului Electronic de Evidenta a Salariatilor (REVISAL);
- Mentinerea bazei de date referitoare la angajati, a organigramei si a clasificarii posturilor;
- Întocmirea statelor lunare de plata;
- Emiterea de fluturasi de salariu în forma electronica securizata;
- Rapoarte specifice: state de plata, desfasuratoare de contributii, beneficii etc.;
- Raportari standard catre management;
- Întocmirea oricarui tip de adeverinta solicitata de salariati;
- Interfata financiara cu sistemul de contabilitate – transmitere electronica a notelor contabile;
- Interfata cu aplicatii bancare si efectuarea tranzactiilor de plata a salariilor;
- Corespondenta cu autoritatile competente pe probleme legate de payroll;
- Desemnarea unei persoane de contact pentru angajati.
Resurse Umane
Componentele domeniului Resurse Umane complementare salarizarii (selectie si testare de personal, integrare organizationala, evaluare, design de post, organizarea actiunilor postului, analiza climatului intern si a calitatii comunicarii în companie etc.) reprezinta o axa structurala a unui business organizat în mod profesionist. Daca sunteti în cautarea unui consultant care sa va sustina pentru realizarea si implementarea unor sisteme organizatorice precum cele enumerate mai jos, suntem mereu disponibili pentru o discutie în care sa abordam serviciile noastre privind:
- Selectia si integrarea organizationala a personalului intern din departamentul financiar-contabil si Resurse Umane
- Realizarea si implementarea designului de post
- Realizarea si implementarea unui sistem de evaluare a performantelor
- Reducerea ratei de fluctuatie a personalului în lipsa unui mediu intern profesional si stabil
- Cresterea gradului de loialitate a salariatilor fata de firma si managementul acesteia
- Auditarea departamentului de contabilitate si a celui de resurse umane.