Daca vrem sa avem parte de succese, trebuie sa fim prezenti intotdeauna peste tot pe unde sunt si potentialii clienti fie prin intermediul unui banner, a unui afis sau a unei masini stickerite, fie prin intermediul unor persoane care ofera informatii si care distribuie materiale de promovare sau fie chier printr-un stand de prezentare unde clientilor le pot fi prezentate produse sau cataloage de produse si unde acestia pot primi informatii si pot purta discutii legate de produsele sau de serviciile de care sunt interesati.
Eficienta acestor metode de promovare variaza foarte mult in functie de eforturile depuse in studiul si analiza clientilor, a nevoilor acestora, a obiceiurilor lor si a locurilor pe care le frecventeaza. In primul rand trebuie sa stim caror clienti ne adresam, unde pot fi acestia gasiti, cum putem comunica cu ei si ce informatii le putem oferi. Pentru a fi eficienti trebuie sa alegem cu grija unde si prin ce metode putem comunica cu ei, petru a atrage cat mai multi clienti consumand pe cat posibil cat mai putine resurse.
Noi ne propunem ca impreuna sa planificam iar mai apoi sa organizam campanii de promovare coerente si eficiente, campanii care sa-si atinga cu succes obiectivele.