Ghidul Serviciilor
Energetico, Timisoara - Administrare Imobile
inapoi la firma 1159 vizite
Poza Administrare Tehnica
Foto

1. Monitorizarea periodica a tuturor partilor comune ale imobilului:

– In cazul in care se constata probleme minore care pot fi rezolvate pe loc, acestea se rezolva de catre personal personalizat in baza unei intelegeri prealabile cu asociatia.

–  In cazul in care se constata probleme care necesita o interventie de amploare mai mare, se intocmeste un raport catre comitetul executiv pentru aprobarea masurilor care se impun;

 2.  Dispecerat de urgenta, apelabil 24h/24, pentru situatiile de avarie ce pot apare;

– Punem la dispozitia dumneavoastra un numar de telefon apelabil non stop, pentru semnalarea unor probleme de natura tehnica urgente care pot sa apara (avarie electrica, avarie la instalatii etc);

– In cazuri justificate, ne deplasam la dumneavoastra sau trimitem oameni specializati pentru rezolvarea problemelor aparute. Nota: Acestia o vor face contracost.

3.  Supervizarea lucrarilor de reparatii si participarea la receptia acestora;

– Ne ocupam de supervizarea lucrarilor de reparatii care pot sa aiba loc la asociatia dumneavoastra si, la cerere, participam la receptia acestora;

4. Verificarea facturarii corecte de catre furnizori in functie de contoarele de bransament;

– Ne ocupam de verificarea facturarii corecte a consumurilor, prin verificare indexurilor prezente cu cele facturate;

– In cazul in care se constata diferente care nu sunt supuse regularizarilor, se fac demersurile necesare pentru reglarea situatiilor financiare cu furnizorul in cauza;

5. Achizitionarea materialelor necesare curateniei si intretinerii imobilului;

– In cazul in care aveti femeie de serviciu angajata a asociatiei si nu ati preferat externalizarea si acestui serviciu, achizitionarea materialelor se face de catre femeia de service, urmand  a fi decontate de catre administrator in baza bonului de casa;

6. Verificarea periodica a contoarelor de apartament (apometre);

– In cazul in care se stabilieste de catre comitetul executiv verificarea contoarelor individuale, la solicitarea comitetului, administratorul poate insoti comisia desemnata pentru aceasta activitate. De regula, acest demers se efectueaza la intervale de 6-12 luni, in afara cazului in care nu sunt probleme de alta natura in imobil. Aceasta activitate se presteaza contra cost.

7. Propunerea de solutii optime si personalizate pentru remedierea problemelor tehnice si imbunatatirea confortului;

– Putem pune la dispozitia dumneavoastra propuneri pentru remedierea unor probleme tehnice sau propuneri de solutii care pot duce la o imbunatatire a calitatii vietii proprietarilor in imobilul dumneavoastra si a scaderi facturilor de intretinere.

Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2024
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.